Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Første SD faceup :) CP Lishe

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Første SD faceup :) CP Lishe Empty
IndlægEmne: Første SD faceup :) CP Lishe   Første SD faceup :) CP Lishe Icon_minitimeLør Maj 30, 2009 8:40 pm

Jeg lavede her for nylig en faceup for Charlie, der lod sin Lishe bo hos mig weekenden over. n_n Det er første gang jeg laver en SD faceup, da jeg ellers kun har arbejdet med MSD. Sjovt med det større format, men jeg mangler stadig en ordentlig detaljepensel (bryn og vipper er malet med en pensel, hvor de fleste hår er klippet af - ikke ligefrem optimalt XD) Jeg lavede den også før jeg fik mine rigtige pastelkridt, så pigmentet er fra mine pastelblyanter, kridt og akvarel. Charlie havde selv en tegning af det look, hun ønskede, så jeg forsøgte efter bedste evne at efterligne det. Jeg har også sørget for piercing og øjenvipper.
Der er en skygge på højre side af næsen, der skyldes noget gammel staining, der ikke lige var til at få af. Jeg fik at vide det ikke gjorde noget, da faceuppen vile dække det meste.

Men well, sig hvad I synes, konstruktiv kritik er meget velkommen. Smile
Første SD faceup :) CP Lishe CPLishe027
Første SD faceup :) CP Lishe CPLishe013
Og med parykken : D
Første SD faceup :) CP Lishe CPLishe007
Første SD faceup :) CP Lishe CPLishe008
Første SD faceup :) CP Lishe CPLishe002
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
yokomo

yokomo


Antal indlæg : 42
Age : 37
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 03/01/09

Første SD faceup :) CP Lishe Empty
IndlægEmne: Sv: Første SD faceup :) CP Lishe   Første SD faceup :) CP Lishe Icon_minitimeSøn Maj 31, 2009 3:52 am

Den er utrolig fed den make-up, dels fordi den minder om den jeg normalt bruger til hverdag ;D
Men syntes bare hun ser lidt for rødmusset ud omkring munden, næsne og øjne, måske en lidt lysere blushing?
Ville nok sige, lidt kraftigere øjnbryn, selvom det er monster flotte som de er, og syntes måske at øjnvipperne er lidt nusset, ved ikke om det er meningen. Men det virker sådan... Alt i alt syntes jeg den er rigtig flot sin faceup Smile
Tilbage til toppen Go down
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 42
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Første SD faceup :) CP Lishe Empty
IndlægEmne: Sv: Første SD faceup :) CP Lishe   Første SD faceup :) CP Lishe Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 7:28 pm

Nei så tøff! Very Happy
Nå kan jeg ikke så mye om face ups, så jeg kan nok dessverre ikke gi deg noen konstruktiv kritikk, men denne synes jeg var veldig orginal og stilig! ^^
Det var en så fin kontrast i fargene på øyenskyggen, og selve ansiktet kledde det så godt Smile

Jeg synes du gjorde en flott jobb, og dukken din er nydelig ^^
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Første SD faceup :) CP Lishe Empty
IndlægEmne: Sv: Første SD faceup :) CP Lishe   Første SD faceup :) CP Lishe Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 8:01 am

Mange tak for feedbacken. Very Happy

Yokomo> Mange tak. Faceup-designet er udtænkt af Charlie selv, jeg har blot forsøgt at følge hendes tegning. n_n Du har ret i at de små detaljer er lidt nussede, da faceuppen blev lavet før jeg fandt helt små detaljepensler. >_< Glæder mig til at afprøve mine nyindkøbte warhammer-pesler. xD

Suilad> Mange tak! Very Happy Tøff - det norske udtryk vil jeg tage til mig. Wink Og jeg er da glad for din kommentar, de "permanente faceups" du laver på dine hjemmelavede dukker er fantastiske! Very Happy
Og nå ja, dukken er (desværre!) ikke min, den ejes af Charlie herindefra. Smile
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 42
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Første SD faceup :) CP Lishe Empty
IndlægEmne: Sv: Første SD faceup :) CP Lishe   Første SD faceup :) CP Lishe Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 1:57 pm

hihi, tøff ja ^^ Jeg tenkte ikke over at dere ikke bruker det uttrykket på dansk Razz
Det blir på en måte det samme som "though" på engelsk.
Selv har jeg begynt å si måske og nutte altfor mye etter jeg ble medlem av dette forumet, hihi! ^^;

Awww, takk! *smile* ^^
Ah, men da er jeg sikker på at Charlie er veldig fornøyd med faceupen! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første SD faceup :) CP Lishe Empty
IndlægEmne: Sv: Første SD faceup :) CP Lishe   Første SD faceup :) CP Lishe Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første SD faceup :) CP Lishe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)
» Første faceup på min Alice
» Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan
» Første og andre faceup på BJD`s ^^ (Store bilder!)
» Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: