Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Empty
IndlægEmne: Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan   Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 2:26 am

Så fik min nye pige en faceup. Smile På Resinsouls forhandlerfotos har Ian en meget anonym, lys og blid faceup, men jeg ønskede noget mere dramatisk, med markante bryn og mere sort på øjnene. Det var dog lidt af en udfordring at male hende, da hendes hoved er meget lille, selv for en MSD. Hun er kun 40 cm høj og hendes hovedstørrelse svarer på realistisk vis til 1/7 af hendes højde. Hendes hoved er derfor ca. 6. cm højt og selve ansigtet, der skulle males, fylder derfor 3 x 4 cm, godt og vel. Og hendes øjne er derfor også ret små. @__@ Av av av mine skuldre, da jeg skulle male øjenbrynshår og vipper, men jeg blev da færdig til sidst..!

Materialer: Inscribe Pastels (pastelkridt) til blushing og bryn, Caran D'ache akvarelblyanter til eyeliner, sasmt Windsor and Newton Cotman watercolours til malede detaljer såsom øjenbrynshår, øjenvipper, øjenmakeup og streger på læberne. Bruger en kombination af pensler og vatpinde til det meste. Til de små detaljer bruger jeg en Wargamer: Insane Detail (warhammerpensel) og en 10/0 Da Vinci pensel købt fra Think Pink.

Jeg vil meget gerne høre hvad I synes, så al feedback er meget velkommen. ^_^

Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan IMG_3200red2_zpsb053fded

En lidt anden belysning, der bedre viser dybden:
Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan IMG_3210redsmallcrop_zps8bdc9ece

Tak for kigget! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Princess

Princess


Antal indlæg : 59
Age : 46
Geografisk sted : Århus/Danmark
Registration date : 08/02/09

Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan   Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 7:55 am

Hun er rigtig fin Very Happy

Og stort tillykke med hende cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/fnokkers
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan   Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 12:19 am

Mange tak! Smile Jeg er også bare så glad for hende. Hun kom endda en dag, jeg lå syg og havde mægtigt ondt af mig selv, så det var ret perfekt timing. xD
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan   Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 12:59 am

veeery nice job i must say. very nice indeed
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan   Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Icon_minitimeTirs Okt 02, 2012 4:20 am

Mange tak! Smile Jeg nød virkeligt at lave den, synes næsten det at lave faceups er det sjoveste ved denne her hobby. Det er i hvert fald en stor del af at bonde med dukken for mit vedkommende. ^^
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Jemey

Jemey


Antal indlæg : 7
Age : 39
Geografisk sted : Helsingør
Registration date : 02/10/12

Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan   Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Icon_minitimeTirs Okt 02, 2012 11:24 pm

Hun er blevet rigtig fin! Synes de markerede øjenbryn klæder hende, og formen er rigtig god Smile
Kender godt det med de små ansigter!! Shocked Har selv en lille pige på omkring de 40cm og hun har også bare babyfjæs så det batter haha.
Det med selv at lave faceups var også noget af det som initially tiltak mig ved hobbyen, helt selv at bestemme hvordan min dukke skal se ud. Og så er det fedt at sidde og lave, og øve sig. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan   Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D
» Første faceup på min Alice
» Første SD faceup :) CP Lishe
» Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)
» Første og andre faceup på BJD`s ^^ (Store bilder!)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: