Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) Empty
IndlægEmne: Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)   Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) Icon_minitimeSøn Mar 09, 2014 12:56 am

Så yeah, her for to dage siden .. vidst, gik jeg igang med min fjerde faceup, for første gang i tre fire år...
Det var nervepirrende af pommern til, men jeg forsøgte mig med tålmodighed (noget jeg ikke er god til), og ... slutresultatet blev ikke så galt endda.

Først, for reference, (Oh gosh) mine to første faceups:
Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) PICT3264
Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) PICT3266
Begge lavet i 2009, og sidenhen lavede jeg éen til, som jeg vidst ikke har billede af. >_> eller gjorde jeg... forsøgte i hvert fald, men lavede ikke noget færdigt før nu hvor jeg så besluttede mig at gå til den!

Offeret i denne omgang blev min Minette, som jeg har haft siden hvad .. 2010/2011, og den stakkel har aldrig haft et ansigt, mest fordi jeg forsøgte men ikke vidste hvordan jeg skulle gribe det an. Den blev heller ikke 100% hvad jeg ville, men jeg er sgu stolt af hvad jeg fik frem!
Materialer er pasteller, guoache og akvarelfarveblyanter.

Progress pictures:
Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) 12975583023_e23c36ed9b
Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) 12987327625_66fd77a35a
Tjekkede lige med øjne~~
Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) 12989396064_0e2c69a186

Final Result:
Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) 13008611995_2fcd013033
Done! Pax with her new Faceup Very Happy by Anorichan, on Flickr

Det eneste der ummiddelbart mangler (jeg undgik med vilje alt for mange øjenvipper for min egen mentale sundheds skyld >__>) er noget lak til at gå over arrene. Ville gerne ha' gjort det endnu mere kontrast fyldt imellem hendes blush og hvor det hvide er, siden det skulle have virket noget lig som når en hest har en blis, men det skete ikke rigtigt... Måske kan jeg arbejde videre på dét senere, men føst skal hendes hænder, hals arme og fødder også ha' en omgang så det hjælper på hendes 'bleghed'.

Ris/Ros? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)   Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) Icon_minitimeSøn Mar 09, 2014 10:02 am

Hvor fedt at du bare gav dig i kast med det igen Very Happy
Det er blevet virkelig flot. Ville aldrig have troet du havde holdt så lang en pause hvis du ikke havde skrevet det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)   Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) Icon_minitimeSøn Mar 09, 2014 10:38 am

Ser rigtig godt ud Very Happy

Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)   Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) Icon_minitimeSøn Mar 09, 2014 11:02 am

Kurisu - Det var nervepirrende, I tell you! Men argh det er jeg super glad for at du synes! >v< jeg er også selv meget positiv overrasket, og det har givet mig mod til at arbejde på en eventuel body blush og et andet hovede jeg har liggende haha. Men tak!

Jeanet - Tusind taak! :DD det er jeg glad for at du synes!
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Sponsoreret inhold





Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)   Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første faceup på min Alice
» Første SD faceup :) CP Lishe
» Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan
» Første og andre faceup på BJD`s ^^ (Store bilder!)
» Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: