Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Første faceup på min Alice

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 1:07 am

ENDELIG!! Efter at have siddet og knoklet i over 6 timer, fik jeg et resultat jeg blev rimelig tilfreds med.
Jeg VILLE være færdig så jeg kunne nå at være med i Peak's Woods foto konkurrence.

Så Alice stod for skud i går, da jeg ville teste mine evner efter længere tids stilstand med faceups. Det tog væsentlig længere tid end jeg husker det <_<"

Nå, men vil da i hvert fald sætte pris på lidt kritik af mit arbejde Very Happy

Første faceup på min Alice Done3_zps22fc5d3d

Første faceup på min Alice Done2_zps75226c9d

Første faceup på min Alice Done1_zps0564b58b
Hendes bidemærker fik også lige en hurtig omgang.


Så blev hun færdig:
Første faceup på min Alice Done6_zps9ee7d356

Jeg havde proppet en hel masse glimmer i hovedet på hende (købt fra Leeke), men en stor del blev blæst væk da jeg sprøjtede MSC...må proppe ENDNU mere på næste gang. XD
Og så kan jeg bevidne at det er mega irriterende og spild af kræfter at arbejde med for gammelt MSC -___-" Det skalder af med det samme...
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 2:22 am

den er fantastisk, hvordan har du fået de fine øjenvipper?
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 4:52 am

du kan evnt. skrive til Helene at hun skal finde bøtten med glimmerlak I den sorte æske med face-up ting hjemme (I reolen ved siden af sengen på hendes gamle værelse) og så kan hun tage den med på torsdag.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 5:58 am

@mystearica: Tusind tak! Jeg brugte en lille 4/0 pensel jeg har købt fra en side i England, den brugte jeg også til at male det mørkerøde mellem læberne og i bidemærkerne, men vil helt klart gerne have en endnu mindre pensel, for selv en 4/0 er for klodset. ^^"
Men hvis vi taler teknik...egentlig gik jeg bare amok med penslen fordi jeg ikke kunne få det resultat jeg ville, og så endte jeg med at synes at det nok kunne gå og at det så bedre ud end jeg først havde troet XD' Så de er opstået på ret random vis.

@Ponpyon: Nårh, jamen det er ikke glitter til lakken, det var sådan noget glitter til hele hovedet for at give hende sådan et fantasy-sparkelicious tema, men selvom jeg smaskede en hel masse glitter over hele hendes hoved, så er det næsten væk/usynligt nu XD
Det kan ses i lakken, fordi det fremhæver det, og så kan det ses på visse vinkler på billederne - men selvfølgelig hvor det ser totalt fjollet ud...det er ikke let XD
(Har forresten selv lak med glitter, men kan ret godt lide faceups hvor glitteret er i hele ansigtet og ikke kun på læber og øjne ;D)
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 9:59 am

I see. måske skal det på inden msc laget før tørrer, så det nemmere sidder fast?
og du kan jo også altid prøve at blande lidt I airbrush farverne?
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitimeTirs Aug 12, 2014 5:18 am

Jaa mayhaps...men det ender som regel ikke godt hvis man maler ovenpå utørret MSC - hvis der kommer støv i det kan jeg recikere at skrabe en flage af det nyeste MSC af, og så ser det jo lidt dumt ud hvis der er en plet >_<" Men kan jo prøve, who knows. Glitteret bliver i hvert fald blæst langt pokker i vold med et lille pust MSC hvis det bare bliver duppet på med en pensel XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitimeTirs Aug 12, 2014 10:18 pm

Super flot Smile Især øjenvipperne. Godt gået at få dem så jævne på sådan et teeny-tiny ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitimeOns Aug 13, 2014 6:40 am

Mange tak Ziggimaguagua ^^ Jeg har et par Zukei-Mura pensler på ved fra en Taobao ordre, de skulle gerne gøre det lidt lettere det der med øjenvipper. De skal være ENDNU finere/tyndere XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitimeOns Aug 13, 2014 7:46 pm

Det evige problem. Det kan ikke blive fint nok, vel? Smile Jeg har selv købt den fineste pensel ThinkPink havde in stock med min sidste ordre, men har ikke haft tid til at teste den endnu.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitimeOns Aug 13, 2014 10:00 pm

Haha præcis. Har brugt en 4/0 her, men synes penslerne ofte er for bløde i hårene, og de derfor bare klasker ud over det hele så snart hårene rammer en overflade. Men de der Zoukei-Mura skulle være mere stive i hårene og derved mere svirpende i strøgene ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Første faceup på min Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Første faceup på min Alice   Første faceup på min Alice Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første faceup på min Alice
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første SD faceup :) CP Lishe
» Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)
» Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan
» Første og andre faceup på BJD`s ^^ (Store bilder!)
» Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: