Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Ons Apr 15, 2009 9:09 pm
Billederne her er faktisk ved at være et par måneder gamle, men en lille påmindelse om vind og kulde her i det lune forår går vel nok. :-) Jeg havde Christophe med på Lolland, og billederne hér er fra (uden for) Nordlunde Kirke (en lille, senromansk kirke uden tårn; meget specielt). Jeg håber, I kan lide billederne (kommentarer bliver, som altid, meget påskønnet!). :-)
Sidst rettet af Mary Fre Aug 05, 2011 11:32 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Billedlinks restaurerede)
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Miki>> Vinden var ikke så nem at arbejde med (blæste en halv pelikan dén dag XD), så jeg er glad for, at du kan lide det. Og du har ret; de er næsten ikke efterredigerede. Har pillet lidt ved farverne, men det er det eneste. Astrid>> Tak; jeg er ikke vant til at arbejde med dukker med briller, så det er lidt anderledes at fange deres blik - så det glæder mig, at det fungerer! :-) Kinu>> Takker! Og han faldt slet ikke over nogen gravsten.
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Dejlig setting til en melankolsk udseende ung mand Lyset virker dejlig blødt selvom det er udendørslys og kan altid godt lide når der er vind på dukkebilleder. Det giver især en god livagtighed at man kan se på billederne hvor der har været læ og hvor der har været mere blæst - måske noget man kunne udnytte endnu mere til at skabe noget kontrast i en serie? ( bare en tanke )
Og synes hans blik går godt igennem brillerne for resten
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Ons Apr 22, 2009 12:59 am
I realllly like his style and clothing ^_^ he looks really great ;3;!
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Tirs Maj 05, 2009 8:11 am
Rigtig flotte billeder, jeg synes de er meget nærværende, og lyset er godt. Kan godt lide lokationen, god ide. Er også imponeret over hvor gennemarbejdet Christophe er. Du har gjort et godt arbejde med detaljerne, og det er rart at se at piercingerne sidder realistisk. Hans logo er også godt. ^^ Jeg bliver dog en smule distraheret af det på første billede - jeg kommer til at fokusere på dét, i stedet for på den fine kirkerude. Jeg synes måske også det er lidt synd på sidste billede at man lægger mærke til størrelsesforholdet, og at man dermed kan se det er en dukke i forhold til teglene ... wossname ... Men omvendt synes jeg poseringen er god, og det er rart at se fuldfigursbilleder af dukker.
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Tirs Maj 05, 2009 9:50 am
Kan rigtig godt lide billederne ;D Hans henførte blik giver bestemt noget til stemningen i billederne, og får ham til at virke lidt filosofisk. Vinden i håret er også bare en dejlig detalje at få med, da der jo ser koldt og vindblæst ud i omgivelserne. Og så kan jeg godt lide titlen på photoshooted. Ret utraditionelt. Det var faktisk det der fik mig tila t gå ind og kigge hvad det mon kunne være ;3
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Kan specielt godt lide billede 4, et virkelig godt udtryk han har, og specielt vinden passer bare perfekt. Det laver virkelig en stemning! ^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Lør Maj 09, 2009 5:31 am
Tak igen for kommentarerne! :-)
Zidora>> Vind er godt. Også svært at arbejde med, synes jeg, men det er en god idé at bruge den mere. 714>> Tak for kritikken. Jeg kan godt se, teksten måske er blevet lidt for iøjenfaldende på første billede. DekinaiYo>> Jeg prøver for så vidt muligt at finde på passende titler til mine foto-serier, og er der ikke nogen handling, der kan opsummeres eller andet fængende, jeg kan komme på ( jeg havde et par titler i tankerne, der blot lød melodramatiske), så foretrækker jeg det enkle (så længe det passer til billederne). Så jeg er glad for, det virkede og du fik lyst til at se på billederne. :-)