Jeg beklager meget den crappy billedkvalitet, men det eneste jeg havde til at skynde mig at snuppe nogle billeder af min Glot som kom idag er et mobilkamera af usleste skuffe, så det må gå indtil jeg får købt mig et rigtigt kamera.
Jeg var med det samme imponeret over hvor godt hun poserer, så måtte selvfølgelig lave nogle actionposes. Venter stadig på det rigtige tøj, hår og øjne og glæder mig til at lave en faceup.
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Uuuh! Fantastisk! 8D Supermangegange tillykke med hende! Glæder mig nu endnu mere til at få min Glati/MiniHavok hjem.
Fantastisk posering i øvrigt. Jeg har været meget spændt på om de har kunnet sidde på hug (ligesom store Beryl/Sard kan), men det ser da sådan ud, eller hvad? Glæder mig rigtig meget til at se hende færdig - du laver altid sådan nogle spændende ting med dine dukker.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Sider helt og bliver mere spændt på at modtage min Glot! (Dog ser det ud til at jeg kan vente til August..)
Hvor er hun bare fantastisk! Og hvor hun dog kan posere!! Jeg er helt vild med det røde hår!! x'3 Og glæder mig til at se hende med en faceup og øjne Tillykke mange gange!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nys ankommet Glot ( Soom MD Glot) Ons Jul 15, 2009 1:21 am
Ahh nu vil jeg også have en Glot eller Glati De er så søøøøøde <3
Mange gange tillykke med hende! Hun ser ud til at posere godt med de hove :3 Elsker parykkens farve. Synes det klæder hendes ansigt. Du må endelig huske at poste billeder, når hun har fået en face-up! ö
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Nys ankommet Glot ( Soom MD Glot) Ons Jul 15, 2009 1:36 am
Ejjj hvor er hun fiiin! Stor tillykke med hende! X3 Glæder mig til at se hvad du får ud af hende O:
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Nys ankommet Glot ( Soom MD Glot) Ons Jul 15, 2009 4:15 am
Årrrrh, jeg er misundelig nu! Jeg vil også have en u___u Men hvor er hun fin og det er nogle fede poses hun kan lave *w* Glæder mig som de andre til at se hende 'vokse'
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Nys ankommet Glot ( Soom MD Glot) Ons Jul 15, 2009 9:19 am
Ooooh! Ei, de er så søde! Jeg elsker deres design!! Glæder mig til at se din lille Glot færdig!
Tillykke
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Nys ankommet Glot ( Soom MD Glot) Ons Jul 15, 2009 9:54 am
Tak for velkomsten - glad for at folk kan lide parykken - den lå bare i skuffen tilfældigvis, men synes egentlig godt om den. Og igen, wee for de fine dukker fra Soom, er meget begejstret.
Til jer der venter på Glots/ Glatis - de er værd at vente på
714 > Det er lidt en "snyde-sidde-på-hug-stilling" for det bageste ben er strukket lidt bagud for at give balance. Kunne ikke få hende til at sidde på hug ligesom Beryl og Sard lige sådan hurtigt, men tror måske nok det kan lade sig gøre med lidt fiflen. Og tak for komplimenten, for resten
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Hvor er hun sød! Tillykke med hende. Og sikke hun kan posere. Jeg glæder mig virkelig til at se hende med faceup osv. (Og jeg er nu også blandt dem, der længes endnu mere efter at Soom sender Glot ... XD)
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Nøj, Ninja Glot :O Undskyld udtrykket, men den er jo herre sej i de poses xD Tillykke med den lille! Elsker virkelig dens format af hove og horn, glæder mig ti lat se mere
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Mary > tak. Og hold ud - hun er det hele værd. Xandorram > Ej, det med ninja må jeg helt klart tage til mig. Har alligevel ikke noget navn, så måske hun bare skal hedde ninja . Tak.
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09