Antal indlæg : 8 Age : 65 Geografisk sted : Stockholm, Sverige Registration date : 22/02/10
Emne: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Tirs Feb 23, 2010 10:28 am
Et eller andet sted må vi naturligvis starte i et forum, så hvorfor ikke her.
Opal (Soom MD Beryl) & Tsuki (Soom MD Glot) in the snow.
- - -
- - -
Opal: Whoever let you out of the cage? Tsuki: Aaw Sis, comon it's fun!
- - -
Opals outfit: "Exuberant Blue" made by *SODA*
Hope you enjoy, the weather was beautyful, -14C and half a meter of powdery snow, which unfortunatly made a photostory impossible since Tsuki had a tendency of disappearing into the snow!
Sidst rettet af OldMagician Ons Feb 24, 2010 8:32 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Wrong name on dress from SODA, it's Exuberant Blue from the movie "the Dutchess")
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Tirs Feb 23, 2010 11:03 am
Oh my god! nogen gode billeder. hold da helt op hvor er de bare smukke dine dukker. Helle billedet er bare så rent på en eller anden måde. Jeg er helt overvældet.
Virkelig smukke billeder. Godt taget og velkommen til
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Tirs Feb 23, 2010 11:13 am
WAUW! de er utroligt smukke!
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Tirs Feb 23, 2010 11:26 am
Wow de er flotte! Og sådan nogle dejlige billeder. Jeg kan altså godt lide klart lys så det er til at se billederne - men det er muligvis fordi mit syn ikke er det bedste.
Dustbunnie
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Ons Feb 24, 2010 12:27 am
Fåårk hvor er det en flot kjole din Beryl har på. Jeg elsker ridedragter fra 1700-tallet og specielt fra den periode hvor "The Duchess" foregår.
Kinu Moderator
Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Ons Feb 24, 2010 1:24 am
Wow det er en flot kjole, og det er rart at se en Beryl der er hunkøn her inde XD (ikke at jeg tror nogen er trætte af at se på Lex ^^; ) Meget fine billeder :3
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Ons Feb 24, 2010 5:44 am
Uijh : D niiiice billeder! Hvilket kamera bruger du, hvis man må spørger? De er jo helt enormt skarpe 0_0 Er de taget med eller uden stativ? Manuelt eller autofokus? Og har du kørt dem gennem fotoshop for at få farverne og lyset på plads eller er du bare brilliant?
Undskyld jeg stiller så mange spørgsmål, men de her billeder er jo prof, på et helt andet niveau end de fleste af os herinde kan følge med i ^___^ (med et par enkelte undtagelser... jeg kan ikke lige huske hvem, though )
Enormt smuk kjole Opal har på, også er SODA en på DoA? Eller en fra Saiai no Doru? Jeg ville elske at se flere "værker" af hende
Og hjerteligt velkommen ^_____^
OldMagician
Antal indlæg : 8 Age : 65 Geografisk sted : Stockholm, Sverige Registration date : 22/02/10
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Ons Feb 24, 2010 6:50 am
Mange tak for alle de smukke kommentarer. Jeg elsker også dragter fra 1700-tallet, og Super-gem kroppar passer så godt til dem.
Ziggimaguagua: Tusind tak! Jeg bruger et Canon EOS 1000D (ikke det bedste kamera, men det er godt at have et kamera som du kan låta tabe uden tvivl, når et dyrt dukke mister balancen). De er taget uden stativ, det var det blændende solskin, og med autofokus (var for koldt til at gøre det manuelt). Jeg brugte photoshop til at mætte farverne lidt, men samlet set var billederne gode fra starten.
SODA som gjorde den smukke kjole er på DoA, men også har en hjemmeside Atalier SODA/.
(uj, der var en masse øvelse i skriftlig dansk för en svensk)
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Ons Feb 24, 2010 6:56 am
Gode billeder, elsker at se dukker i sne. Jeg er helt vild med din Beryls outfit og wig og din Glot er super kær.
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Ons Feb 24, 2010 7:18 am
Ack! Jeg havde håbet jeg kunne give kameraet skylden Jeg har selv et spejlrefleks i samme størrelsesorden (men fra Olympus), men det er aldrig lykkedes mig at få billeder i den her stil ud af det ^___^ *lister af for at øve sig*
Tak for Soda-linket Så skal der nørdes kjoler ^___^
(Og du kan absolut mere dansk end jeg kan svensk jeg tror ikke jeg ville kunne gøre mig forståeligt derovre overhovedet ^__^; til trods for at jeg egentlig er halvt svensker -_-; )
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Ons Feb 24, 2010 7:41 am
rigtig gode skarpe billeder
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Lør Feb 27, 2010 5:07 am
wow, en smuk kjole Opal har på! Dejligt shoot. passer rigtig godt til sneen!
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Søn Feb 28, 2010 6:02 am
OMG! Det jo noget helt faktastisk tøj! og hvor er dine dukker smukke! Dejligt aristokratisk!! <3333
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Søn Feb 28, 2010 7:15 am
Lovelovelovelovelove på det tøj! Det er voldsomt smukt <3 Det er derudover nogle flotte billeder :3
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot) Man Mar 01, 2010 11:35 am
Hold da fast <3 tøjet er jo super flot! Og billederne selvfølgelig også. Wow.