Three shots [SOOM MD Glot, LUTS Yder, SOOM/LUTS hybrid Dellui]
+4
LiChan
lupus-wolfy
theXness
Kiba-kuun
8 deltagere
Forfatter
Besked
Kiba-kuun
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: Three shots [SOOM MD Glot, LUTS Yder, SOOM/LUTS hybrid Dellui] Tirs Sep 01, 2009 3:03 am
Efter et film noir forløb i medie fag blev jeg inspireret til selv at prøve at tage et billede af dem i den stil XD Derfor man ikke 100% kan se deres ansigter og der er så stor kontrast ^^ Har prøvet at ramme lys sætningen, desværre havde jeg ikke hårdt nok lys, så der er blevet redigeret på dem, for virkelig at få de store kontraster og så lidt gråtoner som muligt ^^
~enjoy~
Puni
Shura
Hyde
Synes ikke Hydes billede blev heeeelt godt, hans arm tager for meget af opmærksomheden efter min mening, men var et af de bedste der blev taget af ham i denne omgang x'3
kommentarer modtages gerne ^^<3
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Three shots [SOOM MD Glot, LUTS Yder, SOOM/LUTS hybrid Dellui] Tirs Sep 01, 2009 3:43 am
Shuraa <33~~
Bring him next time you come by, pleeease??
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Three shots [SOOM MD Glot, LUTS Yder, SOOM/LUTS hybrid Dellui] Tirs Sep 01, 2009 5:30 am
nice OwO
Gæst Gæst
Emne: Sv: Three shots [SOOM MD Glot, LUTS Yder, SOOM/LUTS hybrid Dellui] Tirs Sep 01, 2009 6:49 am
Ej nogle dejlige billeder ~ Dejligt at se dine drenge igen ^w^ og Puni ser som altid rigtig sød at se på <3 ^^
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Three shots [SOOM MD Glot, LUTS Yder, SOOM/LUTS hybrid Dellui] Tirs Sep 01, 2009 7:26 am
OMG jeg elsker bare billede nr. 2 *drools*
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08