Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Tors Aug 06, 2009 7:33 am
Puni: *dagdrømme*
Kiba: Hey Puni? Puni: hm? Kiba: hvorfor er du ikke sammen med Hyde og Shura? ^^
Puni: øøøøm....
Puni: De er bare så store, og jeg er så lille... Alt er så stort her, skræmmer mig en lille smule faktisk. O-og...
Puni: ... så savner jeg min mor! og jeg er bare så lille og anderledes... føler slet ikke jeg hører til her!
Cinamoroll:*fremtryllet ud af ingenting* Cin?
Puni: *snøft* hm? Cinamoroll: Ciiin ^w^
Puni: Kiba...? Hvad er det? Kiba: det er Cinamoroll ^^ Han er kommet for at sige pænt hej til dig. Puni: hmm...
Puni: *pets* han er ret sød, og ikke så stor... og meget blød...
Puni: jeg kan rigtig godt li ham.. må jeg beholde ham? Kiba: ja da lille Puni ^^ Puni: mange tak
Puni: *mumler* selv om jeg nu stadigvæk føler jeg burde være et andet sted sammen med andre som mig.. Jeg føler jeg skal beskytte en eller anden Cinamoroll....
Puni: gad vide om jeg nogensinde finder hvad jeg leder efter?
Første story med den følsomme lille Puni <3 Håber i kunne lide den, konstruktiv kritik er altid velkommen ^w^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Tors Aug 06, 2009 7:40 am
Awwww! hvor er hun kær! ^^ Og jeg er vild med det hun siger, man får virkelige ondt af hende.. (hun minder lidt om min.. ) Det er rigtig sødt hvordan den bamse dukker op, og hun mere føler sig velkommen! x'3 Hun er ihvertfald mega cute!! Billederne er også rigtig gode, og vinkler! Du ved lige præsic hvornår man skal zome ind, for at gøre mere liv i billedet!
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Tors Aug 06, 2009 8:01 am
Dér kneb jeg da en lille tåre... Den lille stakkel. Jeg håber da at hun snart vil føle sig mere hjemme.
Smukke billeder af en smuk pige - og cute med den lille fluffy ven. Rigtig sød historie - glæder mig til at se fortsættelsen.
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Tors Aug 06, 2009 8:20 am
hun er bare så cute!! og så smuk >_< og føler helt med puni :3 billede 10 er bare så kær XD
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Tors Aug 06, 2009 9:36 am
hvor er hun kære o^^o håber hun kan falde til ^^
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Re: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Tors Aug 06, 2009 10:29 am
Årrrrrh, hun er så kær at jeg kunne tude!! xDD man har bare mest af alt lyst til at smide alt hvad man har i hænderne, for at bruge resten af dagen på at trøste hende x3 men så er det jo godt at hun har Cinamoroll n__n
Gode billeder, kan godt lide at de virker varme, det passer godt til hende synes jeg.
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Tors Aug 06, 2009 4:13 pm
kyaa hun er SÅ fin og smuk! Jeg elsker hendes tøj også
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Tors Aug 06, 2009 11:22 pm
Åhhh, jeg elsker Glot <3 Hun er super-mega-ultra kær ;w; Og Puni er nok det kæreste navn nogensinde! Rigtig godt fundet på. Hvor kommer det fra?
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Fre Aug 07, 2009 5:33 am
AWWW hun er vildt kær!!! Elsker hende
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Fre Aug 07, 2009 6:36 am
Hvor er hun bare kær! elsker bare hendes yndefulde look! Og det er virkelig nogle super billeder du har fået fremtryllet der! (^-^)
Kiba-kuun
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Fre Aug 07, 2009 6:39 am
Tak alle sammen, Puni og jer er meget glade for alle de rare kommentarer ^w^
Akatsuki - Puni kommer to steder fra, min far der sagde det var slang eller sådan noget for søpindsvin på japansk, og fra en fransk film hvor puni (udtalt på fransk) betyder sæk. Er et læven fra hendes tidligere planlagte karakter som hun ikke passede til, men synes navnet er så kært, lige meget betydningen så det blev ikke skiftet ud selvom jeg nok kommer til at bruge det som et slan for søpindsvin og ikke den franske betydning XD
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Fre Aug 07, 2009 8:12 am
Årh, dying of cute and sad... Jeg kan godt lide at det hele er holdt i closeups, så man kommer helt tæt på, men at der samtidig er så meget variation i billederne.
Hvor er den paryk for resten flot. Den træder meget bedre frem her end på salgsbillederne.
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: En (lille) ny ven [SOOM MD Glot] Fre Aug 07, 2009 10:27 pm
So cute!! <3 Hun er bare så nuttet! Dine billeder er også vildt gode