Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Man Okt 19, 2009 9:41 am
Wow, flot arbejde O.o De ser meget realistisk ud:) flot arbejde Er de lavet af cernit eller super sculpy?
Tazja
Antal indlæg : 65 Age : 26 Geografisk sted : Danmark Registration date : 13/12/09
Emne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Søn Dec 13, 2009 11:04 pm
Er det ægte kage ?
Tazja
Antal indlæg : 65 Age : 26 Geografisk sted : Danmark Registration date : 13/12/09
Emne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Fre Jan 08, 2010 6:27 am
Har man lov til at spørger hvordan du laver dem ?? og hvad du bruger ?
Svar meget gerne .. x'D
Ps de er bare så flotte !
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Fre Jan 08, 2010 8:00 am
Tazja -
manda skrev:
Endnu engang kastede jeg mig over madlavning i MSD-format... Godt hjulpet på vej af denne tutorial. Dog er min chokolade/sandkage kun løst baseret på den, da mange af de nævnte materialer ikke fås i Danmark. Jeg har derfor eksperimenteret en del.
Hvis du læste det føreste hun havde skrevet havde du fundet dit svar.
Tazja
Emne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Søn Jan 10, 2010 3:24 am
soryy ,,, miq der er ved at blive blind x'D haha .. Eii ..
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins