Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: En lykkelig historie (Delf EL) Tirs Jul 28, 2009 11:08 pm
Ja, tilbage i... hmm tror det var 2007 solgte jeg min højt elskede Luts El. En del har spurgt mig hvorfor jeg solgte ham, og jeg har aldrig kunne svare andet end "det ved jeg ikke" Jeg har savnet ham, tænkt på ham, drømt om ham siden han forlod mit hjem.
Og ved et rent lykketræf er han nu havnet her igen, ikke bare en ny El, men den selv samme El som jeg solgte. Jeg var så heldig at hende jeg havde solgt ham til, gerne ville bytte ham for min Elfdoll Lydia.
Så nu er jeg stolt over atter at kunne præsentere en ny opfrisket Timo. Elsker den dreng så højt, ingen vil nok helt kunne forstå hvor glad jeg er i dag
TIMO dukken med de fantastiske ben
Håber i vil byde ham velkommen igen her på RG
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Tirs Jul 28, 2009 11:44 pm
very handsome >_< tillykke at du har fået ham tilbage
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Ons Jul 29, 2009 12:36 am
Det er godt at se Timo igen, han har jo været ude af et kameras søgelys noget tid efterhånden :3 Det er godt at høre, at du har fået ham tilbage igen efter at have savnet ham sådan, mange gange tillykke! Timo er tilbage, klar til at forføre RG! XD
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Ons Jul 29, 2009 12:54 am
OMG! Hvor er det skønt at se ham igen Det er jo virkelig en lykkelig historie, hvor er det skønt Han er lige så dejlig og herlig at se på, når jeg ser ham i virkeligheden skal han krammes så meget (og selvfølgelig skal du også ;P) Det er nogle virkelig skønne billeder, grinte godt nok af at han stadig havde sit "SLUT" halsbånd, hehe Timooo! <3
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Ons Jul 29, 2009 12:54 am
Awww ... Supergodt at se! Jeg nåede aldrig at opleve Timo i første omgang, men det er sjovt at se en karakter genopstå. Han er superfin, og meget karakteristisk. Fantastisk at du har kunnet få din første dukke igen. Håber du holder fast i ham. ^^
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Ons Jul 29, 2009 1:29 am
Tusind tak til jer alle sammen, vi er SÅ glade for at være tilbage. Dog har Timo fået en lidt længere rød wig på nu, da jeg føler han er vokset i den tid han har været fra mig, og self også hans hår hehe.
714 - Håber du så vil nyde at han nu er tilbage igen hehe. Han har ihvertfald et godt øje til en hvis Hr Carson, som han sidder og savler over sammen med sin moar haha.
Haruka_Kite - haha forføre RG, grinte sådan over den kommentar LOL
Xandorram - Timo sender kram den anden vej, og forsikre dig om at han ALTID vil bære sin slut halskæde, den viser jo hans personlighed for omverden.... timo leder forresten efter en hygge ven hihi
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Ons Jul 29, 2009 2:14 am
Timoooooo ..hvor er det dejligt i to har fundet hinanden igen. Glæder mig for vildt til at se ham igen irl... Post soon again please
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Ons Jul 29, 2009 2:45 am
Yay for femsede drengedukker der IKKE har et babseafskåret pigekrop 8D ja han er sku så skide dejlig, tillykke med timo er hjemme igen, blir han nogensinde forenet med Grub igen så eller er de "old story" ^_ ~
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Ons Jul 29, 2009 2:52 am
I'm SO happy for you ;~; yay! finally you have him back :3 he looks so happy about it too! don't ever sell him!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Ons Jul 29, 2009 4:48 am
Han er da for lækker xD Og så er jeg vild med hans slut-halsbånd, det skriger ikke en i øjnene, men er diskret samtidig med at man heller ikke overser det.
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Ons Jul 29, 2009 6:44 am
Yay Timo! Jeg har altid godt kunne lide ham, så det er rigitg dejligt at se ham igen. Det er egentlig lidt sjovt og heldigt at det er den "rigtige" Timo du har fået igen.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Ons Jul 29, 2009 8:52 pm
Tillykke med din Timo! ^^ Jeg er glad på dine vegne! Jeg elsker billeder der starter med at vise skoene/føder/bene! 8D Det er bare noget over det! Syns at det giver en god start! Jeg er vild med billede nr. 3 på den måde han sider op af vægen, er genial! Billederne er flotte og klare, og der er intet kritik over dem. Håber at se mere til ham.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Tors Jul 30, 2009 6:04 am
TIMO TIMO TIMO!! <3 Dammit, jeg har savnet den dreng! Jeg synes, det er ret interessant med de større øjenbryn - det giver et maskulint indtryk mellem det mere feminine ^^
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Fre Jul 31, 2009 3:33 am
TIMO!! Hvor er det fantastisk at se ham igen, og hvor er det en utroligt god historie - tænk at du har fået præcis den samme dukke tilbage igen! Tusind gange tillykke med ham, jeg kan ikke vente med at se mere til ham!
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Fre Jul 31, 2009 4:39 am
Aw, tillykke med at have fået ham igen! Det er virkelig rart at se ham igen, kan huske da jeg så ham første gang til Otaku Life - var helt vild med ham og det er jeg stadig! Han har simpelthen en dejlig personlighed xD
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Fre Jul 31, 2009 10:47 pm
hvor er det godt er at se ham igen =D dejlig som altid ^^
Riki
Antal indlæg : 56 Age : 39 Geografisk sted : Holbæk, Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Lør Aug 01, 2009 3:46 am
Som de fleste andre har nævnt, er det godt at se ham igen og tillykke med at få den gamle dukke tilbage.
Timo er en af de absolut få dukker, ejet af en jeg ikke kender personligt, jeg altid har kunne huske og det bliver vildt spændende at se hvad du for ud af ham fremover efter det lange fraværd ^^
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL) Lør Aug 01, 2009 6:21 am
Awww han er flot ;3 Hvor er det godt du fik ham tilbage, for han ser da bare fantastisk ud ;3 Glæder mig til der kommer flere billeder af ham ;3