Så lige serien på DOA, og gud hvor jeg elsker det første billed. Både hans positur og farverne. Rigtigt lækkert billed, det gemmer jeg lige høhø. Håber du finder et godt hjem til ham, han vil blive savnet her på RG
Elsker hans finger tattoo's, undre mig du kan lave det så småt og så detaljeret, det er virkeligt flot udført.
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Som altid lækre billeder, og at det er Havok gjorde mig blot endnu gladere! X3 Jeg håber også at du finder et godt hjem til ham. Havde jeg haft penge, ville jeg have købt ham med det samme, selvom han er SD, simpelthen bare fordi at han er en af mine all-time favoritter. <3 Men igen, Han er så dejlig ;w;
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
For pokker, hvor er han dog smuk.. Og så fuld af karakter og personlighed. På en eller anden måde formår du at få mange forskellige ansigtsudtryk frem, blot ved at posere ham rigtigt. Det tager jeg virkelig hatten af for. Også fedt med den skiftende belysning og farveskala, der kommer nogle meget forskellige stemninger frem. Og ja, han vil blive savnet her på RG, det er der vist ingen tvivl om.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Gawd, det første billede... Det er virkelig lækkert! Elsker virkelig, hvordan skyggerne gør detaljerne på kroppen tydlige :3 Det er virkelig nogle gode billeder, er også helt vild med viklen på nr. 6. Hans tatoveringer er så smukke - elsker især hans flammer op af armene ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Han er superflot som altid, og hans udtryk varierer virkelig meget. Billederne er rigtig flotte, og han ser livagtig ud på mange af billederne. Må man spørge hvorfor du vælger at sælge ham? (Undskyld hvis det står andre steder)
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
han er bare nice >_< så lækker/hot <3 som de andre skriver nr. 1 billede er bare mega godt taget XD elsker den! hihi
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: FATE+LUCK=[al]lure [Havok - Soom Sard] Man Sep 07, 2009 3:56 am
Tak for alle kommentarerne.
Heceta - Tak - det er bare et spørgsmål om en tynd pensel, en rolig hånd, lidt held og evnen til ikke at blive sindssyg over pillearbejdet. XD
Manna - Tak! ^^ Jeg sælger ham fordi jeg synes ikke molden er helt optimal til ham, og så ganske simpelt fordi Sards er i ret høj kurs. Hvis jeg kan få omkring 1500 dollars for ham, så kunne jeg købe en supercool dukke, OG få malet min stue, OG invitere min kæreste ud på en lækker middag, OG købe mig et par fine sko. Osv. XD
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
wow, flotte billeder O.o Jeg kan virkelig godt lide 1,2,4 og den sidste - han ser totalt levende og naturlig ud O.o Og sexede ^^ Btw sejt effekt med lyset, den ser ud som bg lys på rock scenen
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: FATE+LUCK=[al]lure [Havok - Soom Sard] Man Sep 21, 2009 12:37 am
Han er lækker. Sådan er det bare. Billederne 4 og fremefter kan jeg bedst lide. Belysningen på dem er skøn, og han virker utrolig levende.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: FATE+LUCK=[al]lure [Havok - Soom Sard] Man Sep 21, 2009 9:21 am
hvor ser han da godt ud elsker dine billeder og de der farver, er bare mega geniale ^-^
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Orw han er herrer sej! Jeg kan rigtig godt lide lyset, og hans horn. Det ser næsten ud som om han er levende, hvis man bare stirrer på ham. Han er smuk..
Kinu Moderator
Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Mmmm, han er så lækker! Billed fire kan jeg slet ikke tage øjnene fra det er så nice. Jeg synes vinklerne på ham er rigtig gode og selvom det er mange af samme dukke så er de alle så forskellige at det ikke gør noget :3