Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Missing you (SDF Harmony) Søn Nov 29, 2009 3:14 am
hehe ja i går var mig og ponpyon hjemme ved vores mormor og spise, og det resulterede i dukkehygge XD jeg prøvede lige Ponpyon's Yuya's tøj på ChunHei, hvilket ende i denne photostory. håber i kan lide den..alt konstruktiv kritik er velkommen samt self. ros XD --- lilla = Chunhei pink = mig ---
*sigh* What's wrong? Nothing...just missing my brother...
i see..oh..have to go, you can entertain youself...the computer is over there *points at the computer in the other end of the room* *nod* *leaves*
Hmm...wonder how you are brother... eating well? getting enough sleep? relaxing enough?
I read about you every day on the net. You sure are getting more and more famous brother...
Me too is getting more famous...but i know you have the hardest time..I really miss you being besides me...
You were always there supporting me, making me happy is i was down because of work..yet you had to work harder than me.
Hope that you will come soon, and that nothing will harm you while I'm gone...
Omake:
Ehmm.... Yeah? Why am i suddenly only standing in this? <.<''
*sits* TT////TT this is so embarrasing!
ikke så spændende!? XD ja den er lidt kedelig, i know. håber i kan lide den alligevel.
lige nu er jeg lidt for doven til at oversætte det...hehe ^-^''
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Missing you (SDF Harmony) Søn Nov 29, 2009 4:03 am
WAAAAAh CHUN HEIIII *hugs* bare rolig han skal nok komme ^^
Dejlig lille story sååå kær :3 Me lufs xD
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Missing you (SDF Harmony) Søn Nov 29, 2009 4:15 am
haha tak *hug* glad for du kan lide den XDDD
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Missing you (SDF Harmony) Søn Nov 29, 2009 7:03 am
sød story ^^
Hirin
Emne: Sv: Missing you (SDF Harmony) Søn Nov 29, 2009 8:18 am
tark lupus <3 ^-^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Missing you (SDF Harmony) Søn Nov 29, 2009 8:21 am
aww! en dejlig og sød story! x'3
Jeg er vild med iden om at bruge forskellige farver (dog var den lyserøde lidt svær at læse) Og poseringerne er super søde! Jeg er især vild med det billed hvor hendes hænder er unger hagen.
Jeg håber at hun snart får det bedre? Eller ihvertfald får snakket med hendes bror?
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Missing you (SDF Harmony) Søn Nov 29, 2009 8:38 am
Billed nr. 7 er bare mecha mecha love! >///< Elsker den pose! Sød historie, selvom det virker som om hun har et ret stort brother-complex!? <o<" Skal nok tage mine med hjem på ferie når den tid kommer. Ses i morgen! ^^
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Missing you (SDF Harmony) Søn Nov 29, 2009 8:48 am
Haha glad for at I (Wolter & Kurisu) kan lide posen på billed 7, det var nemli' moi der fik hende til at ligge sådan. (AwA)v
Ellers til dig Hirin, Så sys jeg at du får teksten til at passe fint til billederne! Well done!
Hirin
Emne: Sv: Missing you (SDF Harmony) Søn Nov 29, 2009 9:14 am
wolter - tark <3 ^-^ ja som sagt er det ponpyon der lavede poseringen i billede 7..hehe
kurisu - brother complex? XD lol, det er bare fordi at siden hun var 4 år har hun kun haft sin bror som familie medlem...hehe
ponpyon - haha hmm...tog mig også lidt tid om at få bestemt hvad der skulle stå XD