Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Lør Mar 06, 2010 2:11 am
Da jeg stod op i morges fandt jeg Alie I vindueskarmen...
Me: Good morning, what are you up to this.. erhm early? Alie: Mmhmm just enjoying the sunshine and silence.
Alie: It's been so long since there was such gorgeous light as this and it's nice to feel the warmth of the sun again... Me: I see...
Alie: Hi Emmet!
Alie: What! No.. Stop that you crazy cat! Get off of me!!! Me: *sniggers*
Alie: Awwwe, apology accepted... Yes you are a cute kittycat, but please get your paw off my boob...
Alie: Thanks, see this is much better...
Jeg har ikke fået gjort så meget ud af hendes poseringer, mest fordi det slet ikke var meningen at der skulle komme noget andet ud af det end et billede der viste hendes nye undertrøje frem. (Som Xandorram har lavet for mig <3) Men så kom Emmet op for at blande sig og så kunne jeg ikke lade hver...
Sidst rettet af AnMaNi Lør Mar 06, 2010 4:26 am, rettet 1 gang
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Lør Mar 06, 2010 4:11 am
hahahha.. x3 og awww.. Åh, al magt til kæledyr, der pludselig gør et random photoshoot til en photostory. Jeg har lige fået en kasse med en dukkekrop ind af døren, og min kat er allerede ved at undersøge mulighederne for at sove i dukkeæskens låg (og det er altså væsentligt mindre end katten xD) Fedt hvordan dialogen gør hele situationen endnu mere komisk. :] Dejligt skiftende vinkler også, man skulle tro at du havde planlagt at Emmet ville være med.
gaaralove
Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Lør Mar 06, 2010 4:54 am
Hehe, herlig photostory, elsker det fjerde billede, hvor din kat prøver at angribe dukken xD Og hun er rigtig fin ;3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Lør Mar 06, 2010 6:18 am
Smukhed !<3 Og katten er oss' fin he ~
AnMaNi
Emne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Lør Mar 06, 2010 11:26 am
Ihi mange tak!
manda, ja sådan gør mine katte også når der kommer noget der bare tilnærmelsesvis ligner en kasse ind af døren! Jeg ville ønske at Emmet var til at posere med, så ville han nok ikke skulle mase sig ind i en photoshoot for at få taget billeder. XD
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Lør Mar 13, 2010 12:57 am
rigtigt sjovt.. ser rigtigt godt ud
blev lige en sek urolig for wiggen om den nu kunne holde til katte kys på den måde...
og forresten smuk kat, ligner en kat jeg havde en gang...
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Lør Mar 13, 2010 6:11 am
HAHAH!! xD Min ene kat havde osse engang et problem med mine dukker (mest Ikras's wig) Dog genialt!! x'D
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Fre Mar 19, 2010 8:50 am
hvor er det bare sødt mega sød pige og kat du har
og utroligt du lader din kat komme så tæt på. hun kunne jo få ridser der hvor katten nærmest kradser efter hende xD
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Tirs Mar 23, 2010 12:49 am
haha^^så sjovt:) "Get your paw off my boob" >.< lol^^ og det er også så sød at din katte kan godt lide hende^^ meget sød photoshoot^^ Kan virkelig godt lide belysning, og farvene er så bløde med den lys og katten^^ (um, håber du forstår hvad jrg mener, er lidt forviret selv, om hvordån man skrive det på dansk:P)
AnMaNi
Emne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Tirs Mar 23, 2010 1:24 am
Hihiihi Mange tak for kommentarene. ^^
Tiko Begge mine katte er meget stille og rolige så jeg har ingen betænkligheder ved at lade dem komme nær mine dukker, dog kun under opsyn ellers ville der nok blive gnasket lidt fingre og ikke mindst hår. >.<'
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Lør Mar 27, 2010 8:42 am
Nåårh! Fine billeder, sød historie ... Og så er jeg vild med "pote-i-ansigt-billedet". Aww!