*~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia])
3 deltagere
Forfatter
Besked
XaviaTeddy
Antal indlæg : 16 Age : 24 Geografisk sted : Horsens Registration date : 13/07/14
Emne: *~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia]) Lør Okt 04, 2014 4:59 am
Så kom tiden igen hvor jeg lige havde lyst til at tage et par billeder.. Kom hjem og kedet mig sådan og så huskede jeg at jeg endu ikke har vist Cloud frem i nu, min nye MSD :3 her er et par billeder af ham og Xavia.
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: *~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia]) Lør Okt 04, 2014 6:34 am
Kan godt lide dine billeder af Cloud og Xavia! Lyset er rigtig dejligt, også selvom det måske ikke nødvendigvis var meningen ! Rosen er et sejt twist, og det er bare en megasød trøje Cloud har fået på!
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: *~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia]) Man Okt 13, 2014 1:05 am
Synes også det er nogle gode billeder med noget behageligt lys. ^^ Og idéen med rosen er super god.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: *~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia])
*~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia])