Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Toughts of Elisabeth [Dollzone Shoyo ver 3] Lør Nov 13, 2010 9:19 am
Første rigtige story, tror jeg :3
Konstruktiv kritik er velkommen ^^ Håber i får et bedre indblik i min Elisabeths tankegang XD (Alt hvad der bliver sagt er noget som hun tænker...
Here we go, hope you like! ^^
Jeg har lært en masse siden jeg døde.
Lært historie, musik...
Opfindelser...
Også selvom nogle af dem kan være forvirrende…
Men det jeg er mest glad for er…
At du altid vil være hos mig...
Også selvom jeg aldrig får dig at se...
Så tænker jeg på dig som min skytsengel...
Jeg nyder min levende død.
(Forklaring.... Elisabeth var gravid da hun døde, så fostret er stadig inde i hende... Har stadig ikke besluttet mig for om fostret skal tale til hende eller ej...)
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Toughts of Elisabeth [Dollzone Shoyo ver 3] Lør Nov 13, 2010 9:30 am
Marha min snuske! 8D <3 Lav mere! meget mere! meget, meget, meget mere! TwT
Dine billeder er rigtig flotte, klare og skarpe! Poseringerne er rigtig gode!
Den sidste ting, med hendes foster, gjorde mig lidt bange.. o__o' Men da jeg kender dig.. og da jeg aldrig har hørt noget så sygt før, er det fedt.. xD <3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Toughts of Elisabeth [Dollzone Shoyo ver 3] Lør Nov 13, 2010 10:05 am
god historie, jeg kan ikke komme på nogen kritik. jeg elsker poseringerne. og Elisabeth virker spændene
creepy at hun har et dødt foster inden i sig for altid
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Toughts of Elisabeth [Dollzone Shoyo ver 3] Lør Nov 13, 2010 10:06 am
WoW O__O
....
din første billedhistorie er 1000 gange bedre end min >__>"
Mere!!! >w<
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Toughts of Elisabeth [Dollzone Shoyo ver 3] Lør Nov 13, 2010 10:47 am
Wolter - vi kan altså ikke alle have den samme inspiration og vilje til at lawe mange storys XD den her har jeg tænkt over i snart en måned tak fordi du synes at det er på en måde fedt XD
Mystearica - tak :3 fosteret er jo lige så meget død som hun er det er da ikke mere creepy end en almindelig graviditet XD
Rigi - tak men det passer altså ikk D: den første story jeg prøvede på at lawe var så fail at jeg aldrig udgav den... Hehe...
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Toughts of Elisabeth [Dollzone Shoyo ver 3] Lør Nov 13, 2010 8:24 pm
Rigtigt godt at se noget til hende, og lære hende beder at kende. okay historien er lidt uhyggelige, men glæder mig til at se mere...
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Toughts of Elisabeth [Dollzone Shoyo ver 3] Tors Dec 09, 2010 8:57 am
Total fedt endelig at lære hende at kende sådan rigtig. Godt lavet af e første historie!!!!
Vil havde mere
se så at komme i gang
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Toughts of Elisabeth [Dollzone Shoyo ver 3]