Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: I LOVE YOU Tirs Aug 03, 2010 5:09 am
Til mit eget traf, fik jeg næsten ikke set Ikras.. T___T men da alle så småt begyndte at forsvinde.. 8D fik jeg fat i ham! x'3 <3 Jeg tog så Aik0hime's dukke; Emily, og fik taget nogle billeder!! OwO
Jeg har fået at vide fra Marha at Emily, er hemmeligt forelsket i Ikras!!! Kawaii!! >w< Det gjorde at jeg fik sådan lyst til disse billeder!! ^w^
De har selvfølgelige intet med Ikras og Emily at gøre.. Men synes bare at de var søde sammen.. håber at alle tilgiver mig! (især Ikras, og hans kæreste; som ikke er Emily)
ENJOY
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: I LOVE YOU Tirs Aug 03, 2010 5:38 am
wow OwO skønne billeder wolter
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I LOVE YOU Tirs Aug 03, 2010 6:18 am
Du er ved at få fat i Vinkler og Poseringer, rigtig godt og så ligner Emily meget ikras, så de to passer nu meget godt sammen selvom der ikke kommer til at ske noget ^__^!
kritikken er nok at billederne er lidt overbelyste pga blitzen men det sker jo hvis billederne bliver taget om aften/nat.
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: I LOVE YOU Tirs Aug 03, 2010 7:40 am
Det er nogle rigtig gode billeder! Jeg elsker de sidste to, love - you <3 Det er noget værre noget når folk snupper ens dukke til træf, jeg tror aldrig han har følt sig så irriteret elsket xD
AliceFromUnderland
Antal indlæg : 114 Age : 31 Geografisk sted : Hadsten, Danmark Registration date : 22/04/10
Emne: Sv: I LOVE YOU Tirs Aug 03, 2010 8:26 am
Cat: *drools* pwetty ...
Misaki: *sparker til cat* .... wtf
nok af randomness nå men wow hvor er de smukke ... <3
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I LOVE YOU Tirs Aug 03, 2010 8:55 pm
Enig med Kirie, syntes det her er det bedste du har lavet indtil nu. Virkelig flot!
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: I LOVE YOU Tirs Aug 03, 2010 9:07 pm
omg nurh!! hvor sødt og godt det der med baggrunden >w<
Gæst Gæst
Emne: Sv: I LOVE YOU Tirs Aug 03, 2010 10:13 pm
Nurh O w O Hvor er det bare sødt X3!
Undskyld Geisha, man de er bare så søde sammen XD
aik0hime
Antal indlæg : 48 Age : 32 Geografisk sted : denmark Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: I LOVE YOU Ons Aug 04, 2010 4:38 am
WHEEEEEEEE<3 elsk på de billeder helt vildt meget!!!! de blev bare over al forventning gode !! glædede mig meget til at se hvad du fik ud af Emily! iiihh! hvor blev de bare hammer gode de billeder ^^! lidt synd med blits, men stadig får den jo nogle detaljer frem man ellers ikke ville se ! sikke en fin lille historie du har fremskaffet ^^! hi hi hvor er de altså dejlige sammen! man kan helt føle kærligheden ! du har fanget dem rigtig godt Wolter !!!
No wonder Emily har været så stille og glad siden vi kom hjem xD!!! <3
Emily: så det var ikke en drøm? eller var det? det føltes sådan ... *in love*
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: I LOVE YOU Tors Aug 05, 2010 9:11 am
Wolfy - Tak du! <3 8D
Kirie - oh.. ó.ò jeg synes ellers selv at jeg fanger det godt.. >.<' nå.. skidt pyt, men kan aldrig blive for go.. ^^ Så mange tak! ehe.. det er ikke om aften.. ^^; Det var vist nok ved middags tid.. ^^;
Manna - høhøh.. tak x'D Blah.. Det er jo ikke noget nyt, at folk tager Ikras.. Jeg husker godt sidste gang, foran din pige, voldtog ham! 8D
Alice... (Cat) - høhøhø!! xD elsk på random! xD Mange tak, jeg sætter pris på dit salv.. 8D
Alex - ohoh.. Mange tak.. ^^ (der er jeg uenig, synes dog at jeg har brugt mere tid på det her ang. redigering) xD
Rigi - Mange tak.. ^w^
Pawky - Awww Tak! 8D <3
Pas på hvad du siger.. hun læser alt i denne tråd.. o__o
Aik0hime - OMG! den længste besked af dem alle!!!! O.O xD <3 høhø.. xD Du så også ret nyserig ud, da jeg fik øjnkontakt med dig xD selvom jeg tænkte; **** o__o' eheh.. xD Jeg elsker Bliz! Q.Q SORRY! Synes bare at det fanger billederne så godt.. TwT Jeg er helt vil med Emily, hun har nogle dejlige gule øjne! (høhø.. hun har 2, Ikras har kun 1 xD ) Tak fordi jeg måtte låne hende bag din ryg! 8D <3
Stakkels Emily! :c Jeg har gjort hende helt forvirret! :c
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: I LOVE YOU Fre Aug 06, 2010 2:31 am
Hvor er de søde sammen. Jeg kan rigtig godt li den ømhed Ikras viser over for hende og hvor er Emily bare cute!