| Dukke liste. | |
|
+19blood-devil Mizuki ElixShane noodle_kun Souly Riki mellaney Dustbunnie Alex Kinu MorbidNeeds Zhean Akatsuki wolter boots Hirin Chazzi Ponpyon Marha 23 deltagere |
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dukke liste. Fre Jun 08, 2012 2:22 pm | |
| Giver lige denne tråd et lille bump op fra side to, så den ikke bliver glemt |
|
| |
Mizuki
Antal indlæg : 62 Age : 32 Geografisk sted : Køge Registration date : 08/06/11
| Emne: Sv: Dukke liste. Fre Jun 08, 2012 8:37 pm | |
| Dukker jeg har:
Jace: Doll love luke Yuki: Doll love Lincy Phoenix: Doll Famiy Xiang yi
Dukker jeg venter på: ingen...
Dukker jeg har planer om:
D.O.D --> D.O.C Too & Bee-a D.O.D --> D.O.T Ducan Eluts --> Senior Delf KARA Cordelia Mermaid (Limited Edition)
| |
|
| |
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
| Emne: Sv: Dukke liste. Fre Jun 08, 2012 10:32 pm | |
| jeg har lavet en tråd der minder lidt om denne, men med billeder - og med de dukker man har haft men ikke har mere. | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dukke liste. Man Jan 07, 2013 1:58 pm | |
| Giver lige denne tråd et bump om til side 1 |
|
| |
blood-devil
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : århus Registration date : 23/10/11
| Emne: Sv: Dukke liste. Tors Aug 22, 2013 8:27 pm | |
| dukker jeg har lige nu
Devil: dollzone,luts hybrid Indt:littel monika Narsil: resinsoul ai modet Snake: family doll Fei long: doll love Brian Mana sama: minifee shushu Kris: minifee shushu Rosa:dollzone Kristel: dollmore Lisa Erik:spirti illusion Captjan morgen: doll town,kizzdoll hybrid
| |
|
| |
LilGrump
Antal indlæg : 93 Age : 42 Geografisk sted : Herning Registration date : 20/10/14
| Emne: Sv: Dukke liste. Man Okt 20, 2014 8:56 pm | |
| Dukker jeg har nu:
SOOM Teenie Gem MD Glati - Salem Latidoll Yellow Mystic Haru, Bat Children ver. - Hamilton Latidoll Yellow Mystic Elf Sophie, Legend of Latiland ver. - Effie Latidoll Yellow Sunny, Legend of Latiland ver. - Juniper
Sidst rettet af LilGrump Lør Jan 04, 2020 9:37 am, rettet i alt 18 gange | |
|
| |
LilGrump
Antal indlæg : 93 Age : 42 Geografisk sted : Herning Registration date : 20/10/14
| Emne: Sv: Dukke liste. Søn Aug 16, 2015 12:27 pm | |
| Giver lige denne tråd et bump | |
|
| |
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
| Emne: Sv: Dukke liste. Søn Aug 16, 2015 7:16 pm | |
| Uh, I wanna join here too >w<
Dukker jeg har nu Dollzone BB Ami
Fairyland Littlefee Shiwoo + Sleep face - Jun
Heartstrung Ruse - Fae
Luts Kid Delf Kelp - Breath of God Poseidon - Fantasy version - Nereus Luts Tiny Delf Peter Centaur - Nox
Soom MD Alk - Ènnan Soom MD Hati - Máli Soom MD Taco - Iseul Soom MD Minette - Pax
Withdoll Aiden (På pigekrop) - Aileen
Dukker jeg venter på Apodoll Mélia - Part-time Pearl
Dukker jeg har planer om Cerisedolls Lillycat Colline Cerisedolls Lillycat Millie Choupie Cerisedolls Lillycat Ninon Doll in Mind Larina Half open eyed head - ??? Doll in Mind Gayane Iplehouse JID Asa eller Soa Iplehouse JID Owen Luts Tiny Delf Mytyl Centaur Merry Doll Round Fang Merry Doll Round Mousse Merry Doll Round Ophelia | |
|
| |
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Dukke liste. Søn Aug 16, 2015 11:41 pm | |
| Jeg vil også være med Dukker jeg har nu:Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid - SparrowElfdoll Vivien / Soom SG hybrid - Phryne FfoulkesFifth Motif Venitu - Jude Effrayant Iplehouse EID Rex - Captain Nathaniel Henry MiltonIplehouse nYID Cyborg Bianca - ??Peakswoods Dlight - Elsa MariaRingdoll Zombie Sol - Hamlet Jones Ringdoll Norman Dark Side 2.0 - ??Simply Divine Medusa Valentina (hoved kun) - ??Twigling Ylisande / Iplehouse nYID hybrid - Captain Morgan O'Malley Volks SD16 Ruby - MarinaVolks YoTenshi Yuh - Anne Elliot | |
|
| |
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Dukke liste. Man Aug 31, 2015 8:03 pm | |
| Dukker jeg har nu: Peak's Woods FOC Dlight - Freyah Peak's Woods FOC w.u. Dlight - Ophelia Peak's Woods FOC Dandy White Rabbit Tristan - Fitzwilliam Iplehouse EID Lawrence - Ludwig
Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice - Alice Peak's Woods FOF Naomi - ? Peak's Woods FOF Cheshire Goon - ? Peak's Woods FOF Mr Hollow (floating) - ? Peak's Woods FOF Dorothy Young (floating) - ?
Dukker jeg har på vej: Iplehouse EID Crow - ? Peak's Woods FOC Hunky Dory - Cordelia | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dukke liste. | |
| |
|
| |
| Dukke liste. | |
|