Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Lilith update~ [Soom Amber] (Nøgenhed... ^_^ '' ) Fre Mar 04, 2011 8:16 am
Hejsa alle!!!
Jeg er lige blevet færdig med at blushe min Soom Ambers hove :3 Og så valgte jeg at ordne hendes ansigt lidt x'D Har malet hendes øre mørke i enderne og repereret hullerne i face-uppen og givet hende nye øjenvipper : D
Så nu skal i spammes! >:3
Sådan Startede det ud!
Før: Default Soom blush.... Har ikk et billede af D: Damn!
Under: Fjernede blushen...
Første forsøg:
Efter:
Omake:
Lilith: "I feel like I have forgotten something... eddooooh~ ?" ("Jeg føler at jeg har glem noget... Hmmm~?") Mig: "Yeah... You cloth! XD" ("Jep... Dit tøj! XD")
Håber I kunne lide mine billeder.. I må meget gerne komme med konstruktiv kretik hvis I vil
(Jeg ved godt at Liliths ene øje er lidt underligt x'D Men det fik msc på sig og skinner ikk lige så meget som det andet :c )
juju
Antal indlæg : 15 Age : 31 Geografisk sted : roskilde på festivalpladsen ^^ Registration date : 05/08/10
Emne: Sv: Lilith update~ [Soom Amber] (Nøgenhed... ^_^ '' ) Fre Mar 04, 2011 8:30 am
det ser vildt godt ud og jeg kan godt se hvad du mener med at hun ser bedre ud med det lyse hår end det røde ;D
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: !! Fre Mar 04, 2011 8:28 pm
Marha dear xD....she's AMAZINGLY HOT!
Rigtig flotte hove du har givet hende ^^ de passer virkelig godt til face-up'en!! Og dine close-ups er bare SÅÅ PÆNE!! x'D <3
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Lilith update~ [Soom Amber] (Nøgenhed... ^_^ '' ) Lør Mar 05, 2011 2:23 am
Hendes hove er blevet super flotte, kan jeg melde mig til timer hos dig når jeg skal have blushed min Pyrol? xD