Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Tors Jun 30, 2011 10:01 am
(PS. Undskyld for meget ens billeder... Kunne slet ikk bestemme mig for hvilke der var gode og hvilke der ikke var... -.- )
Okay 8D
Så jeg havde FifiisBored og Zhean på besøg i et par dage X3 Og Fifi havde sit awesome, meget tunge, kamera med x'D Og gæt hvem der så liiiige skulle hugge det så hun kan spamme RG med billeder af sin dejlige Lilith?? XD MIG!
Undskyld Fifi fordi jeg brugte ALT bateriet på dit kamera x'D
Jeg ELSKER virkelig Liliths øjne ^^ so pretty~
Omake:
Baggrund:
Se hvem der er helt genert og gemmer sig i et hjøøøørne! X'3
Jeg ELSKER bare oss hendes ben! X3 (selvom hun har brug for en ny bodyblush <___< )
NÅ! Tak for lån af kameraet! :3 Og tak til alle andre for at kigge på disse underlige men dejlige billeder! XD Ris, ros, kommentarer, konstruktiv kretik er som altid velkommen :3
Tak for nu!
Saki
Antal indlæg : 137 Age : 34 Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg Registration date : 21/08/09
Jeg elsker billederne hvor i har brugt Miara (var det sådan det staves?) nye wig, især billed 5 er skønt, den har et rigtig flot skær ^^ Billed 6 er også virkelig skønt! Jeg elsker blikket hun sender <3 Og øjnene er bare skønne! Normalt er jeg ikke så vild med gray-skin dukker, men der er jo altid en undtagelse for reglen ^^ Jeg er imponeret over at i har kunnet få den bold til at stå stille så i kunne tage billeder o.O Jeg kan knap nok få en dukke til at sidde stille længe nok til et billed -.-
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Jeg elsker de billeder af Lillith OwO Kontrasterne er vildt gode^^
Og det er skam helt i orden, at du brugte alt batteriet. Du var jo ikke alene om der - og der kom jo noget godt ud af det, som RG desværre ikke kommer til at se lige med det samme >=3
Og Saki - MANGE TAK FOR WIGGEN *huggles* og ja, det er sådan det staves^^
Saki
Antal indlæg : 137 Age : 34 Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg Registration date : 21/08/09
Jeg kan gode lide dem her. Det ser faktisk næsten ud, som om hun har grå hud; det må være kontrasten til det stærkt lyserøde. Og hun er virkelig køn. Det er en smuk faceup. Nu beder du om konstruktiv kritik, så jeg vil kaste mig ud i et par kommentarer på den: Blitz er generel rigtig svær at arbejde med. Når lyset ikke er godt kan det næsten være en nødvendighed (medmindre man har et solidt stativ og kan tillade sig at arbejde med en meget langsom lukkertid), men den har det med at æde skygger og nuancer/detaljer og give dukkeparykker et unaturligt udseende. Jeg synes, du er sluppet ret godt af sted med det her, men med en god lyssætning og minus blitz, ville de have været endnu bedre. Som du skriver, er flere af dem ret ens. Jeg kan godt forstå, at det er svært at vælge, men hvis du fx ser på nr 8 og 9, så har 8 fokus på hendes øre og ikke ansigt, og medmindre det er for netop at understrege hendes øre, ville jeg have skåret det fra. Jeg håber, du kunne bruge det til noget. Som sagt synes jeg, at de er gode.
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Søn Jul 03, 2011 3:05 am
*suk* Hvad jeg ikke ville gøre for at få fingrene i en Amber ~<3 Så smuk <3<3 Dejlige billeder
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Først må jeg sige, dejlige billeder! De er så klare og skarpe. Elsker det. Først vil jeg lige påpege noget med wiggen. Det ligner at den er lavet af nogle meget bløde syntetisk fibre, så jeg ved hvor besværlige de kan være, men alle de fly-aways forstyrrer altså billedet. Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at dyppe fingrene i vand og "tæmme" de vilde hår med det. Kan rigtig godt lide det her billede: https://2img.net/h/i1009.photobucket.com/albums/af217/Miss-Muffin-Marha/DSC_0194.jpg Hovedet på skrå, giver sådan et blødt look, lidt uskyldigt. Det her billeder derimod: https://2img.net/h/i1009.photobucket.com/albums/af217/Miss-Muffin-Marha/DSC_0204.jpg Synes jeg er lidt ærgeligt. Fokusen er på hendes øre, og det må selvfølgelig være enormt svært at ramme hendes øjne fra den vinkel, så forstår godt problemet, men det ser ikke godt ud med fokus på øret. Især fordi man kan ser blushingen er ved at skalle af. Det vil man ikke have opmærksomhed på. Ellers igen nogle rigtige godt billeder. På mange af dem ser Lilith meget udtryksfuld ud.