Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Søn Aug 21, 2011 11:43 pm
Så kom episode 2 af Rubins serie (og så endda en cliffhanger). Tak fordi I så med! Kunne I lide den? Kommentarer gør mig glad og motiverer mig til at redigere den episode, jeg lige har taget billeder til, så serien kan fortsætte. - Se med næste gang og find ud af, hvordan Vile tackler Rubin!
Tak til: Kinu for lån af Vile og hjælp på location.
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Man Aug 22, 2011 2:20 am
Jeg elsker din serie<3 Du tager sådan nogle viildt gode billeder!! Glæder mig til af se fortsættelsen:)
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Man Aug 22, 2011 2:41 am
skønne billeder, realistiske lokations og fine drenge. "Kære dagbog"-ideen er fun og glæder mig til den næste episode.
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Man Aug 22, 2011 4:49 am
OwO
Jeg kan godt lide dine dagbogshistorier, og jeg glæder mig rigtig meget til at læse næste afsnit <3
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Man Aug 22, 2011 10:00 pm
Nice! Kom med næste episode! Jeg håber ikke Robin får for meget ballade...
Jeg synes det er fedt med lyset gennem billederne. Lyset i hans værelse er meget naturligt for "dag" billeder, og lyset i billederne efter byturen virker også naturlige for meget sen nat/tidlig morgen. Det minder mig om de byture, hvor jeg selv kom ret sent hjem og solen var på vej op. Der er noget ved lyset i billedet "Og siden det ikke var reglementeret, gjaldt det om at komme uset ind" der irriterer mig lidt. Jeg ved ikke om det er fordi billederne lige før og lige efter er lidt lysere, eller om lyset bare er lige lidt for blåt. Hans hud og hans skjorte virker bare lidt unaturlig, synes jeg
Jeg synes det er fedt, at du har holdt Robin i fokus i billed 7, 8 og 9. I billede 9 kan jeg virkelig se hans ansigtsudtryk sige "Åh nej". Det er ret godt fanget!!
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Ons Aug 24, 2011 12:50 am
Venter spændt på næste. Vile er ret lækker :-)
CakePie
Antal indlæg : 33 Age : 30 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 01/06/11
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Ons Aug 24, 2011 3:58 am
Nyuuh! Fortsæt fortsæt!
Super flotte billeder, med en meget dyster og fantastisk stemning. (og så er dukkerne jo super hotte!)
Elsk på det her~♥
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Tors Aug 25, 2011 8:41 pm
Mange tak for kommentarerne! Jeg er rigtig glad for, at I følger med og satser lidt på at kunne opdatere hveranden weekend i hvert fald i et stykke tid.
Ponpyon>> Jeg er glad for, at du kan lide locationsne. Jeg har ellers kun haft locations, som er bygget op i min egen lejlighed i de fleste fotohistorier før, men jeg synes, at det er arbejdet værd at finde nogle steder rundt omkring. Prinsessen>> Rigtig mange tak for kritikken! "Tidlig-morgen-lyset" er naturligvis photoshoppet, så jeg er glad for, at det er den fornemmelse, man får. Og du har ret; Det billede er for blåt. Jeg tror, at det blev en smule overbelyst, da jeg tog det, og enten har jeg skruet for meget på farverne for at kompensere, eller også har de "hvide" områder suget blåt til sig. Medusa>> Tak! (Selvom han ikke er min, har jeg malet ham.) Der vil være mere Vile-lækkerhed i næste afsnit.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Tors Aug 25, 2011 9:52 pm
spændene jeg glæder mig til næste afsnit billederne er virkelig smukke, din serie er en fryd for øjet
Nerdystreak
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Ons Aug 31, 2011 4:47 am
mystearica>> Ih, tak skal du have. Næste afsnit skulle gerne blive lagt op i weekenden.
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Ons Aug 31, 2011 5:45 am
så der er snart mere på vej *Q*?
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1) Lør Sep 24, 2011 9:38 am