Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Rubin: Episode 06 - Legetøj for voksne Tors Mar 01, 2012 9:49 pm
-
Jeg beklager ventetiden på den her episode. Til gengæld er den ekstra lang! Nogle kan måske huske Morgan og Lady og deres hobby fra Roomies (https://resingarden.danskforum.net/t292-roomies-ep-03-den-hvor-pigerne-leger-med-dukker). Jeg syntes, at der var brug for en opdateret version af "Forklaringen".
Tak til: Kinu for lån af Daniel og Lady. Pallas for lån af Torrie. Læsere og kommentargivere!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 06 - Legetøj for voksne Tors Mar 01, 2012 10:21 pm
Haha xD Jeg elsker at dukkerne fortæller om dukker <3 Det er så let at sætte sig ind i hvordan Rubin har det, jeg har tit set det lidt forvirrede udtryk hos folk når man har fortalt om dukkerne xD Jeg kunne godt se det sjove i at lade folk læse denne her historie når vi er ude til et træf
Og når dine historier er så fængende og levende er de værd at vente på. Nu giv os mere 8D
*host*misforstod titel fuldstændingt*host*
Sidst rettet af Manna Fre Mar 02, 2012 1:10 am, rettet 1 gang
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 06 - Legetøj for voksne Fre Mar 02, 2012 12:07 am
skøn historie det er en underlig og fed fornemmelse at se BJD dukker lave faceups, photoshoots osv.
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 06 - Legetøj for voksne Fre Mar 02, 2012 4:38 am
Haha, jeg elsker når du laver dukke-meetups med dukker. Det understreger bare hvor mærkelig vores hobby er XD Vekslingen mellem forskellige vinkler giver en rigtig god dynamik. Desuden er jeg altid imponeret ovre alle de genstande og rekvisitter du har fået samlet sammen, de giver bare lige det dér ekstra.
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: Rubin: Episode 06 - Legetøj for voksne Fre Mar 02, 2012 6:16 am
Rigtig god historie elsker at følge med i hans historier, synes de er rigtigt gennemtænkte og flot udført
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Rubin: Episode 06 - Legetøj for voksne Fre Mar 02, 2012 8:41 am
de andre har allerede skrevet hvad jeg også syndes >_< kan godt sige mega godt lavet
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Sv: Rubin: Episode 06 - Legetøj for voksne Fre Mar 02, 2012 10:32 pm
... vil bare sige, jeg er enig! I love Rubin, og fedt med de små bdj's, som jo ellers ikke er min stil. Men som props? Tja, hvorfor ikke
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 06 - Legetøj for voksne Søn Mar 04, 2012 10:14 pm
Mange tak for kommentarerne!
Manna>> Haha, så ville folk da først blive forvirrede! mystearica >> Det er jeg glad for, at du synes! Pallas>> Underlig? Vores hobby? De fleste rekvisitter i den her er fra Roomies-"studiet", så for en gangs skyld var den del nem. FrkLynge>> Det glæder mig! Jeg bruger også lang tid på dem i håbet om, at plottet rent faktisk er underholdende. lille_Aki>> Tak, det er jeg glad for at høre! Medusa>> Aw, tak. Hvis Rubin kunne rødme, ville han nok gøre det.
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Rubin: Episode 06 - Legetøj for voksne Man Maj 14, 2012 1:30 am
Nice! Elsker at læse de historier og jeg syntes det er vildt fedt at i lader dukkerne have dukker! Total mega nice og sjovt hehe