Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Rubin: Episode 03 - På fersk gerning (del 2) Søn Sep 04, 2011 10:21 pm
(Se første del af "På fersk gerning" her.) 18+ratingen skyldes seksuelle referencer, men her er ikke noget eksplicit.
Endnu engang tak fordi I så med! Kommentarer gør mig som altid glad. Forslag og konstruktiv kritik er selvfølgelig også velkommen. - Se med næste gang, hvor Rubins psykolog giver sig i kast med drømmetydning.
Tak til: Kinu for lån af Vile og hjælp på location. (Manden i kælderen for kun at se lidt forvirret på os, da vi tog billeder i "klanen".)
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 03 - På fersk gerning (del 2) Man Sep 05, 2011 12:28 am
*fangasm*
Det er nogle lækre billeder, og nogle levende poseringer. Jeg glæder mig til at finde ud af mere om Rubin, han er en spændende karakter <3 Og drømmetydning, det lyder spændende xD
(Jeg kan rigtig godt lide Rubins BratboyFratboy, må jeg spørge hvor den er købt henne?)
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Rubin: Episode 03 - På fersk gerning (del 2) Man Sep 05, 2011 1:08 am
Aw<3 elsker dine storys *kan ikke vente til næste* Rigtig gode billeder:) må man spørge hvor det er taget henne?
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 03 - På fersk gerning (del 2) Man Sep 05, 2011 6:32 am
IIIH er jo helt "afhængig" af den her serie.
Jeg synes det er SÅ fedt at det er holdt i den her "dagbogsform". Fungerer bare så godt!
EDIT: og MUMS
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Sv: Rubin: Episode 03 - På fersk gerning (del 2) Man Sep 05, 2011 8:27 pm
Kanon historie, glæder mig til næste afsnit. Fedt med de mørke, gulnede billeder som giver rigtig godt indtryk af kælder.
Keep up the good work!!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 03 - På fersk gerning (del 2) Man Sep 05, 2011 10:18 pm
godt afsnit glæder mig til den næste jeg kan godt lide +18 indholdet ikke er for overdrevent.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 03 - På fersk gerning (del 2) Tirs Sep 06, 2011 1:30 am
Rubin og jeg takker for kommentarerne!
Manna>> Fratboyen er et kopiprodukt af den kendte Fatboy-sækkestol. Jeg har lavet den til ham (min kat syntes, at alle de små kugler, der skulle i var såååå sjove!). Jeg har overvejet at lave nogle flere og måske sælge ... Twinny.>> Det må du da i hvert fald. Rubins værelse er lokaliseret på mit gulv med "vægge" af malede træplader. Indgangen til vampyrklanen findes på Assistens Kirkegården i København, og klanens gangsystem ligger i min boligbloks kælder. jeanet kaulitz>> Afhængig? Ja, så er mit arbejde jo gjort. Medusa>> Det er jeg glad for. De billeder er også taget i en kælder, men som (næsten) altid er billederne efterbehandlede for at give et rigtige lys. mystearica>> Jeg synes, at Rubins historie egner sig til underspillede, perverse vittigheder/ordspil og seksuelle undertoner. Så jeg er glad for, at du er enig. Det kan godt være, at der vil komme noget mere eksplicit på et tidspunkt, men det skal passe ind i historien/stemningen.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 03 - På fersk gerning (del 2) Ons Sep 14, 2011 5:03 am
Jeg kan godt lide billederne. De er dejlig varierende, og jeg elsker, at du har gjort så meget ud af lyset på billederne.
Glæder mig til næste episode
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Rubin: Episode 03 - På fersk gerning (del 2) Lør Sep 24, 2011 11:08 am
uh det er altså bare spændende og elsker de locations i har !!!!