Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Rubin: Episode 05 - Hobbykleptomani Man Okt 17, 2011 9:01 am
18+ på grund af seksuelt indhold (dog ikke meget grafisk).
Tak til: Kinu for lån af Mathew og nogle af rekvisitterne. Lucie for lån af nogle af rekvisitterne. Læsere og kommentargivere af denne moralsk tvivlsomme historie.
Saki
Antal indlæg : 137 Age : 34 Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg Registration date : 21/08/09
Emne: Sv: Rubin: Episode 05 - Hobbykleptomani Man Okt 17, 2011 9:16 am
Hehehe.. Hobbykleptomani? Jeg elsker ideen xD Dejlig lille serie forresten, yderst underholdende og godt lavet ^^
Souly
Antal indlæg : 140 Age : 31 Geografisk sted : Grenaa Registration date : 09/04/11
Emne: Sv: Rubin: Episode 05 - Hobbykleptomani Man Okt 17, 2011 9:39 am
Åh Rubin, dejlige dreng XD
Jeg kan rigtig godt lide ideen her, og så at du viser så mange forskellige af dem han har været i seng med, det giver en god fornemmelse for hvad der egentlig sker i hans hovede, synes jeg.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
jeg tror det er det mest underholdene af dine episoder og jeg er stadig imponeret over den flotte billedkvalitet og rekvisitterne, det bringer virkelig liv i dine historier jeg syntes godt om rubin, du har klaret det godt med at få ham til at virke levende
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 05 - Hobbykleptomani Ons Okt 19, 2011 6:14 am
Jeg kan godt lide tanken om hobbykleptomani xD Og jeg har en idé om at det måske er mere udbredt end folk tror ^^' Super dejlig story som altid OwO
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Rubin: Episode 05 - Hobbykleptomani Man Okt 24, 2011 12:08 am
HAHAHA
Total fed ide og sjov. Love it!
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Sv: Rubin: Episode 05 - Hobbykleptomani Man Okt 24, 2011 7:50 am
Åh jeg elsker Rubin. Han er kikset på den fede måde. Hobbykleptomani? Hmmm, interessant. Er ret vild med tredjesidste billede, stemningen og fotovinklen er super god. Mere Rubin, og snart tak ;-)
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 05 - Hobbykleptomani Man Okt 31, 2011 2:52 am
Hov - jeg har slet ikke fået svaret på kommentarer. Men tusind tak skal I have. Jeg er glad for, at den gav jer et indblik i Rubins tanker.
Den var temmelig sær at lave. Jeg startede med Mathew-billederne og satte derefter de tre andre scener op i hver sin "seng" i huset", og så tog jeg de billeder ... Det var spøjst at rende rundt fra rum til rum og tage billeder.
I øvrigt (hvis nogen skulle overveje det) så holder Rubin ferie i den næste måneds tid. Eller det er måske nærmere hans kameraperson (mig), der har for travlt med andre ting til at få lavet flere episoder. I hvert fald vender vi tilbage i december.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Rubin: Episode 05 - Hobbykleptomani Ons Nov 23, 2011 4:14 am