James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]
+3
mystearica
Pallas
Nerdystreak
7 deltagere
Forfatter
Besked
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Tors Okt 13, 2011 2:13 am
Jeg havde længe ledt efter en fornyelse til min dukke James (forhenværende Elfdoll K); en der lignede min forestilling om ham bedre. En af de vigtige faktorer var næsen. Og jeg indså, at Sooms Chrom var noget nær perfekt. Men han var jo en månedsdukke og flere år gammel og i øvrigt i normal skin (jeg ville helst have white) ... Få dage efter at jeg havde gjort mig disse tanker, udgav Soom så Chrom igen (denne gang som white skin "Special Order"). Fluks købte jeg ham! Jeg venter stadig på de helt rigtige øjne og den perfekte paryk, så indtil videre er her et lille preview på den nye James.
Kommentarer er meget velkomne.
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Tors Okt 13, 2011 2:45 am
Min yndlings feature ved James har altid været Næsen (TM). Og Chrome er jo en fantastisk mold. Jeg glæder mig til at se flere billeder, mange flere *hint hint*
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Tors Okt 13, 2011 7:37 am
hvor er han flot Crom er virkelig bare en dejlig mold
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Tors Okt 13, 2011 11:33 pm
Tillykke med ham. Chrom er altså bare den flotteste SOOM dreng indtil videre. Ville selv så gerne have ham! Og jeg må sige, uh, de sko der. Er der noget bedre end et par flotte herresko? Nr. 2 er et lækkert billede. Det ligner han læner sig tilbage rigtig afslappet, og noget lækkert skyggeværk. Det sidste billede viser ham rigtig godt. Hans face-up klæder ham virkelig godt, elsker især den sarte farve på læberne.
Alt i alt en flot fyr.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Man Okt 31, 2011 3:00 am
Tak for kommentarerne! Jeg er usigelig glad for knægten.
Pallas>> Ja, næsen! Jeg kunne jo ikke få en ny James uden den. mystearica>> Tak! Jeg var også ellevild, da de genudgav ham. Akatsuki>> Åh ja, herresko af den art er dejlige. Jeg er vild med twotones. Jeg er rigtig glad for, at du kan lide nummer to; det var også det, jeg brugte længst tid på at få til at virke. Og også dejligt at du synes om faceuppen.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Ons Nov 16, 2011 12:38 am
James er rigtig fin! Chrom er en dejlig dukke. Jeg kan godt lide farverne (eller mangel på farver) på billederne. Skyggen på billed 2 er helt fantastisk, synes jeg
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Tirs Dec 20, 2011 12:02 am
Purty purty purty lovely! <3 Synes han er blevet rigtig fin. Jeg kunne også godt lide den gamle Chrome, men ham her er lige i skabet (men nu hed dukken jo også Chrom, høhø).
TLDJ
Antal indlæg : 24 Age : 25 Geografisk sted : Sydsjælland Registration date : 13/08/11
Emne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Tors Dec 29, 2011 1:36 am
Savle *w* FLERE FLERE!! Hvor er han pæn, jeg elsker hans ansigt *ae ansigt* <3 jeg er helt væk i hans udtryk - han ser så menneskelig ud X3 Jeg kan godt lide, at billederne er så "stille" ikke for skrigende farver, de er mere rolige, you know^^ Som sagt. Maaaaaange flere billeder af ham, pleeease? X3
Nerdystreak
Emne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Fre Dec 30, 2011 9:47 pm
Hov, mange tak til jer tre også!
Prinsessen>> Jeg nød også at lege med den skygge.
714>> Jeg kan garantere dig for, at han bestemt ikke er i skabet. Ja, han har lige det ekstra, som K aldrig havde/fik.
TLDJ>> Mange tak. Jeg er også meget glad for hans ansigt, og han var en fryd at lave faceup på. :3 Han er med i det seneste "rigtige" photoshoot, som jeg lavede, men der skal nok komme flere billeder af ham igen.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]
James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]