Coy [MDR Merry]
Forfatter Besked Akatsuki
Antal indlæg : 813Age : 35Geografisk sted : DjurslandRegistration date : 29/12/08 Emne: Coy [MDR Merry] Lør Jul 26, 2014 9:47 pm Jeg fik egentlig bare lyst til at gøre Charlotte lidt mere sommerlig, så jeg gav hende en anden kjole på, og hun så så sød ud, jeg bare måtte snuppe et par billeder.
Glæder mig meget til, jeg får hendes nye wig hjem. Den ligner meget denne her, men er for det første i bedre kvalitet, og for det andet har den to aftagelige hestehaler.
Synes godt om Synes ikke godt om
Miki
Antal indlæg : 264Age : 33Geografisk sted : AarhusRegistration date : 03/01/09 Emne: Sv: Coy [MDR Merry] Lør Jul 26, 2014 10:05 pm Hun er jo bare vidunderlig <3 Kan godt have det lidt svært med molds med permanente expressions, men hun udstråler bareså megen energi <3
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645Age : 35Geografisk sted : SøllerødRegistration date : 29/12/08 Emne: Sv: Coy [MDR Merry] Lør Jul 26, 2014 11:19 pm Hun er bare så fin og charmerende!!
Elsker lyset i de her billeder, giver fantastisk sommer-fornemmelse ^^
mystearica
Antal indlæg : 764Age : 35Geografisk sted : århusRegistration date : 31/12/08 Emne: Sv: Coy [MDR Merry] Søn Jul 27, 2014 12:02 am hvor er hun kær
elsker hendes kjole
Anori
Antal indlæg : 323Age : 33Geografisk sted : Risskov, ÅrhusRegistration date : 31/12/08 Emne: Sv: Coy [MDR Merry] Søn Jul 27, 2014 12:25 am Hun er altid så flot<3 Rigtigt flot kjole til hende også :3
Akatsuki
Antal indlæg : 813Age : 35Geografisk sted : DjurslandRegistration date : 29/12/08 Emne: Sv: Coy [MDR Merry] Man Jul 28, 2014 9:24 am Miki skrev: Hun er jo bare vidunderlig <3 Kan godt have det lidt svært med molds med permanente expressions, men hun udstråler bareså megen energi <3 Tusind tak!
Jeg ved ikke hvorfor, men hendes mold ramte bare lige min smag. Elsker hendes udtryk, selvom det måske ikke er for alle.
Kurisu skrev: Hun er bare så fin og charmerende!! Elsker lyset i de her billeder, giver fantastisk sommer-fornemmelse ^^ Tak skal du have!
Jeg var ikke 100% tilfreds med lyset i billederne, men jeg kender ikke nok til fotografering til at vide, hvad jeg gjorde galt.
mystearica skrev: hvor er hun kær elsker hendes kjole Takker!
Anori skrev: Hun er altid så flot<3 Rigtigt flot kjole til hende også :3 Tak!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809Age : 38Geografisk sted : ØstjyllandRegistration date : 30/12/08 Emne: Sv: Coy [MDR Merry] Man Jul 28, 2014 10:39 am Åårh elsker hende!!! Lille sommerpige
Uh glæder mig til at se med den nye Wig også
Akatsuki
Antal indlæg : 813Age : 35Geografisk sted : DjurslandRegistration date : 29/12/08 Emne: Sv: Coy [MDR Merry] Ons Jul 30, 2014 12:40 am jeanet kaulitz skrev: Åårh elsker hende!!! Lille sommerpige Uh glæder mig til at se med den nye Wig også Taaak!
Ja, jeg håber snart den bliver sendt!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Coy [MDR Merry]
Coy [MDR Merry]