Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Link anbefaling: Realistic Eyes 101

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Link anbefaling: Realistic Eyes 101 Empty
IndlægEmne: Link anbefaling: Realistic Eyes 101   Link anbefaling: Realistic Eyes 101 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 2:38 am

Som titlen siger, så er det en anbefaling til en forumpost på DoA om realistiske øjne. Jeg fandt tråden forleden dag og tænkte at andre nok også ville have glæde af den.

http://www.denofangels.com/forums/showthread.php?581494-Realistic-eyes-101

Den er utrolig detaljeret og du får alt at vide om hvordan du kan få din dukkes øjne til at se mere realistiske ud. Derudover er der også link til forhandlere som sælger flotte og realistiske øjne. Nogle af forhandlerne har rimlige priser, mens andre har nogle lidt mere pebrede priser -men de er under alle omstændigheder flotte at kigge på.


Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Link anbefaling: Realistic Eyes 101 Empty
IndlægEmne: Sv: Link anbefaling: Realistic Eyes 101   Link anbefaling: Realistic Eyes 101 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 3:59 am

Virkelig et fedt opslag. Det kan alle nok få glæde af at læse.
Har selv lært det om eye putty på den hårde måde. Har fået ødelagt et par akryløjne af Luts' eye putty, og et par silikone øjne EyeCo blev helt gule af noget gult abesnot-lærerens tyggegummi-elefantsnot-(kært-barn-har-mange-navne).
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Link anbefaling: Realistic Eyes 101 Empty
IndlægEmne: Sv: Link anbefaling: Realistic Eyes 101   Link anbefaling: Realistic Eyes 101 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 7:00 am

Jeg har aldrig brugt det eye-putty, som fulgte med mine dukker. Det lugtede simpelthen for syntetisk til at jeg turde bruge det.
Så jeg har altid brugt elefantsnot, men jeg har (heldigvis) ikke oplevet at det har ødelagt silikone-øjne. Til gengæld har jeg oplevet silikone-øjne gulne over tid. Så meget, at det hvide i øjnene ikke længere var hvidt, men flødefarvet, nærmest lysegult.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Link anbefaling: Realistic Eyes 101 Empty
IndlægEmne: Sv: Link anbefaling: Realistic Eyes 101   Link anbefaling: Realistic Eyes 101 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 9:50 am

De silikone øjne jeg fik ødelagt blev sådan helt gule i det hvide, kun en uge eller to efter jeg havde modtaget dem. Så er ret sikker på, at de blev ødelagt af det elefantsnot jeg brugte :/
Men så ved jeg da at jeg skal gå efter det hvide elefantsnot når jeg handler det ^^"
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Link anbefaling: Realistic Eyes 101 Empty
IndlægEmne: Sv: Link anbefaling: Realistic Eyes 101   Link anbefaling: Realistic Eyes 101 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Link anbefaling: Realistic Eyes 101
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New eyes ^^ (Soom Dia)
» Hvor kan jeg bestille custom eyes?
» Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder)
» Now with proper eyes (Soom Sard, dollshe Husky
» new eyes XD (Volks SD16 Pearl og Aamu Emi/volks SD13 hybrid)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: