Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvor kan jeg bestille custom eyes?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Lady★Galaxy

Lady★Galaxy


Antal indlæg : 8
Age : 26
Geografisk sted : Aarhus, Danmark
Registration date : 02/10/15

Hvor kan jeg bestille custom eyes? Empty
IndlægEmne: Hvor kan jeg bestille custom eyes?   Hvor kan jeg bestille custom eyes? Icon_minitimeFre Jan 08, 2016 1:56 am

Hej, jeg har prøvet at kigge lidt rundt omkring på nettet om jeg kunne finde nogen der laver custom øjne. Desværre tilbyder dem jeg har fundet ikke længere den service.
Har en meget bestemt idé om hvordan min figur skal se ud, og har derfor brug for nogle lidt utraditionelle øjne:

Hvor kan jeg bestille custom eyes? 23ixf7k

Hvis der er nogen der kan eller kender nogen der kan lave dem ville det være skønt Smile
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Hvor kan jeg bestille custom eyes? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor kan jeg bestille custom eyes?   Hvor kan jeg bestille custom eyes? Icon_minitimeFre Jan 08, 2016 2:38 am

Det ved jeg desværre ikke så meget om, men har du kigget på DoA på commissions? Eller måske er der nogen på Etsy, der laver cusion eyes. Eller hvad med at prøve selv? Jeg har set på eBay at man kan købe sådan nogle sæt til at lave øjne selv.
Tilbage til toppen Go down
Lady★Galaxy

Lady★Galaxy


Antal indlæg : 8
Age : 26
Geografisk sted : Aarhus, Danmark
Registration date : 02/10/15

Hvor kan jeg bestille custom eyes? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor kan jeg bestille custom eyes?   Hvor kan jeg bestille custom eyes? Icon_minitimeFre Jan 08, 2016 5:46 am

Prinsessen skrev:
Det ved jeg desværre ikke så meget om, men har du kigget på DoA på commissions? Eller måske er der nogen på Etsy, der laver cusion eyes. Eller hvad med at prøve selv? Jeg har set på eBay at man kan købe sådan nogle sæt til at lave øjne selv.

Tak for dit svar =) Har desværre ikke adgang til DoA marketplace, men jeg vil helt sikkert prøve at kigge lidt omkring på Etsy. Ellers må jeg jo se om jeg får muligheden for selv at lave dem en dag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Hvor kan jeg bestille custom eyes? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor kan jeg bestille custom eyes?   Hvor kan jeg bestille custom eyes? Icon_minitimeLør Jan 09, 2016 2:39 am

Hvis du er lidt kreativ har Dollmore dele til at skabe dine egne øjne, og det er til en nogenlunde overkommelig pris Smile Det er dog ikke noget jeg har prøvet, så jeg skal ikke kunne sige hvordan det fungerer, men tænkte at det måske var et forsøg værd Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor kan jeg bestille custom eyes? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor kan jeg bestille custom eyes?   Hvor kan jeg bestille custom eyes? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor kan jeg bestille custom eyes?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New eyes ^^ (Soom Dia)
» Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder)
» Link anbefaling: Realistic Eyes 101
» Now with proper eyes (Soom Sard, dollshe Husky
» Engel [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobi Yeon-Ho]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Commissions/bestillingsarbejde-
Gå til: