Parykken skal nok lidt længere ned i panden, men det er det eneste jeg lige kan give af "kritik" for det er virkelig fine billeder ^^
Mange tak ^.^ jeg er simpelthen helt skudt i hende, hun ville nok altid være min ynglings, selv om jeg får flere dukker Ved godt det med parykken ^^; jeg tog dem her den første dag jeg fik hende, og hande ærligtalt ingen anelse om hvordan he des wig skulls være..
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Parykken skal nok lidt længere ned i panden, men det er det eneste jeg lige kan give af "kritik" for det er virkelig fine billeder ^^
Mange tak ^.^ jeg er simpelthen helt skudt i hende, hun ville nok altid være min ynglings, selv om jeg får flere dukker Ved godt det med parykken ^^; jeg tog dem her den første dag jeg fik hende, og hande ærligtalt ingen anelse om hvordan he des wig skulls være..
Ej hvor dejligt! Synes også man ret tydeligt kan se at du er helt vild med hende ud fra dine billeder! Der er bare ikke noget bedre end at pakke en dukke ud og bare være sådan helt ekstatisk over, hvor lille og perfekt han/hun er <3 Og det med parykken finder man bare ud af hen ad vejen. Jeg maste altid mine for langt ned i panden på mine i starten XD Så druknede de nærmest i hår. Hehe stakler