(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.
5 deltagere
Forfatter
Besked
XaviaTeddy
Antal indlæg : 16 Age : 24 Geografisk sted : Horsens Registration date : 13/07/14
Emne: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Man Jul 14, 2014 10:11 pm
Igen havde jeg lige lyst til at lave et mindre foto shoot med Xavia~ kritik er altid velkommen!
Hibari
Antal indlæg : 74 Age : 30 Geografisk sted : Et lille fint slot :3 Registration date : 13/11/09
Emne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Tirs Jul 15, 2014 9:20 pm
Super søde billeder! Farve-temaet passer godt til titlen, man får helt ondt af den lille stakkel D: Det er lidt ærgeligt at nogle af billederne er blevet grynet :/ Men ellers søde billeder med gode vinkler
XaviaTeddy
Antal indlæg : 16 Age : 24 Geografisk sted : Horsens Registration date : 13/07/14
Emne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Ons Jul 16, 2014 6:56 am
Hibari skrev:
Super søde billeder! Farve-temaet passer godt til titlen, man får helt ondt af den lille stakkel D: Det er lidt ærgeligt at nogle af billederne er blevet grynet :/ Men ellers søde billeder med gode vinkler
Tusind tak!
Ja nogle af dem blev godt nok en smule grynet, men de er nu også taget med en iPhone xD har ikke ligefrem adgang til professionelt foto udstyr. Er igang med at se på et ordentlig kamera!
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Ons Jul 16, 2014 8:43 am
Jeg kan godt lide det sidste billed, det synes jeg du er sluppet godt afsted med
Jeg tænkte på, hvilken side uploader du dine billeder til? Det er nogle fine billeder, men de er så store, at jeg blev nødt til at scrolle lidt på siden for at se billedet, og det er en skam synes jeg Der er tit en funktion der bestemmer hvor stort billedet er når det ses på skærmen - Så tror jeg også de kommer til at se en smule mindre grynet ud, hvis billedet er mindre
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Ons Jul 23, 2014 4:42 am
Xavia er rigtig kær, men jeg ville ønske, at jeg kunne hende bedre. Billederne er lidt store i det, så det er svært, at se hende ordentlig. Vingerne er super søde!
XaviaTeddy
Emne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Tors Jul 24, 2014 1:35 am
PotatoMash skrev:
Jeg kan godt lide det sidste billed, det synes jeg du er sluppet godt afsted med
Jeg tænkte på, hvilken side uploader du dine billeder til? Det er nogle fine billeder, men de er så store, at jeg blev nødt til at scrolle lidt på siden for at se billedet, og det er en skam synes jeg Der er tit en funktion der bestemmer hvor stort billedet er når det ses på skærmen - Så tror jeg også de kommer til at se en smule mindre grynet ud, hvis billedet er mindre
Du må ,eget undskylde at jeg har været noget længe om lige at svarejeg var på ferie i Tjyrkiet, og af en eller anden grund ville Resin garden ikke virke på internettet i mit hotel D: men tusind Tak! Det sidtse er også et af mine ynglings! :3
Jeg uploader meget på Deviantart der putter jeg både tegninger og dukke billeder, men har dog været lidt doven på det sidste og har ikke fået ret meget lagt op, men er igang med at få nogle flere dukker billeder på. Og ja.. De billeder er ret gigantiske xD jeg prøvede at ændre størrelsen, men så gik der bare virkelig koks i den! Så jeg uploadede dem bare som store.. Det ville sikker hjælpe en del vis de var mindre, men min IPhone kan godt lide at tage store billeder..
XaviaTeddy
Emne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Tors Jul 24, 2014 1:38 am
Prinsessen skrev:
Xavia er rigtig kær, men jeg ville ønske, at jeg kunne hende bedre. Billederne er lidt store i det, så det er svært, at se hende ordentlig. Vingerne er super søde!
Mange tak! Hun er en rigtig lille engle-basse! jeg er igang med at se om jeg kan fikse det med Billede størrelsen, det er bare min IPhone der godt kan lide at tage MEGET store billeder! Og lave dem ret grynet..
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Tors Jul 24, 2014 3:39 am
Din Xavia er bare så fin ^^
Hvis det er kan du sagtens bruge Paint til at lave billederne lidt mindre. Jeg plejer at bruge det selv når jeg ikke gider rode med Photoshop. Det er ikke svært i Paint - fandt denne vejledning:
Gør billeder mindre med Microsoft Paint (Ligger på alle PC'ere)
- Tryk på Start -> Programmer -> Tilbehør -> Paint - Åben det pågældende billede, enten ved at trække dette derind, eller benytte Filer -> Åbn... - Væg Billede -> tilpas størrelse/vrid (eller tryk CRTL + W)... - Afhængig af den originale størrelse på billedet, skal du i felterne Vandret og Lodret indtaste samme tal under 100 - f.eks. 30. Dette er størrelsen i procent på vores nye billede. Det er muligt du her skal prøve dig lidt frem, før du finder en passende størrelse. - Til sidst vælges Filer -> Gem som... Vigtigt: Giv billedet et nyt navn når du gemmer det, så det ikke overskriver det originale billede.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.
(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.