Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]
4 deltagere
Forfatter
Besked
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Ons Aug 26, 2015 8:00 am
Jeg kom til at købe endnu en af 714s mange dukker... Hovsa! Denne gang var det hendes Soom Bix. Desværre er Soom ikke de bedste til at lave kroppe - eller det var i hvert fald ikke tilbage i 2008. Jeg tror kun jeg havde Bix en time, da jeg tænkte, at jeg ikke gad den krop mere. Men så var det jo så smart at jeg lige havde fået en Ringdoll krop... Så Bix hovedet og klo-armen, hoppede over på Ringdoll kroppen. Kroppen er lidt lysere end Bix, men det tænker jeg kan blushes.
Drengen mangler øjne, tøj og hår. Jeg har en plan med ham, men jeg ved ikke lige hvornår jeg får gjort noget ved ham
Han passer ind i min historie; "Freaks and Geeks", sammen med Scorpio, Zombie, Voodoo, Medusa og Cyborg.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Ons Aug 26, 2015 10:00 pm
wow han er cool , syntes ikke jeg ser den mold så tit elsker den klo arm, godt du fandt en anden krop, kender godt hvordan en for besværlig krop kan være træls
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Tors Aug 27, 2015 4:59 am
Han har et meget udtryksfuldt ansigt, glæder mig til at se hvordan du får arbejdet med hans klo
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Man Aug 31, 2015 8:34 pm
Haha smart du lige kunne bytte krop. XD Han har et virkelig fint ansigt (lækker næse). Spændende projekt du der har fået fingrene i
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]
Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]