Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Kreativ Hobbymesse/Roskilde/ Event! *img heavy* Tirs Mar 31, 2009 1:09 am
since nobody has posted yet, then I decided to post some :3 the event was a nice experience to meet others, and see other molds! post pics if you went there! :3
I took most pics randomly xD so most shots might not be so great!
done! :3
Miasachie
Antal indlæg : 38 Age : 37 Geografisk sted : Ishøj Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Kreativ Hobbymesse/Roskilde/ Event! *img heavy* Tirs Mar 31, 2009 5:02 am
Blurh, I actually made a deal with my Mom to visit Hobbymessen in Roskilde, but when we finally arrived at Roskilde Station I just felt so sick. I'll come next year xD
By the way! Great pics! Looks like you all had a great time Niiiiice!
Dionza
Antal indlæg : 56 Age : 31 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Dejlige gode billeder. skal lige havde sat mine ind. selv om de alle er meget rystede. jeg er bare så dårlig til at tage billeder. altid rystete og mærkelige. men håber i kan lide dem når de kommer.
Cassandra
Antal indlæg : 9 Age : 36 Geografisk sted : Næstved Registration date : 04/04/09
Jeg havde det SÅ sjovt den dag. Var virkelig noget helt specielt.
Jeg måtte bare ha en dukke selv ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Kreativ Hobbymesse/Roskilde/ Event! *img heavy* Man Apr 06, 2009 3:35 am
Det var virkelige et hyggeligt træf!! <33 Og jeg håber at der er flere som vil tilføje nogle billeder! (at være så dum at glemme sit kamera-mobil hjemme)
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Thanks for posting photos! It was great seeing so many people at the event. I hope you all had fun! :-) / Mange tak fordi I har postet så mange billeder! Hvor er det bare fedt at se! :-) Vi fik vist i hvert fald lokket et par nye til hobbyen, og rigtig mange var interesserede i dukkerne og stillede en masse spørgsmål og tog visitkort med reklame for RG. Tak for en rigtig god weekend; det var bare super, at så mange dukkede op! :-)