Tak for alle jeres kommentar. ^^
Zenni ~ Det er måske pga. øjnestørrelsen at han virker mere tilstede. Og baggrunden hjælper bestemt meget til. ^^ Med større øjne så mister han det stirrende blik. Så syntes jeg selv han synker hen og bliver mere intetsigende og annonym i udtrykket.
Maru ~ Ja det er horn, de sidder fast med magneter. Det er derfor han har hat på, ellers ville de ikke rigtig sidde fast der hvor jeg gerne ville have dem til at være. ^^
Asrid ~ Ha ha - Det ved jeg ikke! Har tænkt og tænkt, kan ikke komme på en ide´ om, hvad han kigger på. ^^
Pallas ~ Det er præsist de samme tanker jeg havde da jeg prøvede de øjne på ham i påsken. Men selve udtrykket går så hurtigt tabt, at jeg tilsidst lagde ham tilbage i kassen. Tror måske jeg bliver nød til at lade den ide ligge indtil jeg har øvet mig mere på at lave faceup. Desværre passer det neutrale faceup heller ikke vildt godt i virkeligheden, det ser bedst ud på en farvefyldt baggrund. Syntes bestemt heller ikke du diktere - Jeg vil meget gerne høre andre ideér.
Det syntes jeg selv er utrolig spændene. ^^
Lilly ~ Syntes luts laver flotte molds, de har gode runde former, der tit falder heldigt ud på billeder. ^^
Heceta ~ Tak. Det er jeg glad for at høre. ^^
Det er Yikes øjne han har fået - så mit lille får går øjneløs rundt!!!! Stakkels Yikes - han slå sig lidt for tiden. ^^