Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Adamski. (kid Delf Cherry) Fre Nov 20, 2009 1:56 am
Har ikke haft den store interesse for bjd i et pænt stykke tid. Derfor har jeg heller ikke været særlig aktiv herinde på RG. Det var nu rart at få taget lidt nye billeder af min dreng, det er vel en begyndelse. ^^
Adamski er stadig uden faceup - indrømmer at jeg efterhånden nok fortryder at jeg fjernede den gamle. Han er også ved at være godt beskidt igen, selvom jeg stort set ikke røre ret meget ved ham. Suk.
Lidt nyt herfra.
Tak for du kiggede med. ^^
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Adamski. (kid Delf Cherry) Fre Nov 20, 2009 2:52 am
Hvor er han sød - selv uden faceup. Skøn sweater - har du strikket den selv?
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Adamski. (kid Delf Cherry) Fre Nov 20, 2009 2:54 am
nuuurrh han er nuttet
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Adamski. (kid Delf Cherry) Fre Nov 20, 2009 4:11 am
hvor ser han sød ud hans søde lille trut mund artig gør ham altså bare total nuttede >_< og kan total godt lide hans øjne
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Adamski. (kid Delf Cherry) Fre Nov 20, 2009 5:32 am
Hvor er han dejlig med de horn!
Håber interessen genfinder sig snart, jeg ville være ked af at mangle Adamski og Yikes!
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Adamski. (kid Delf Cherry) Fre Nov 20, 2009 8:12 am
Tak for alle jeres kommentar. ^^
Boots - Den er hjemmelavet, havde en periode hvor jeg vild med garn, især da jeg opdagede muligheder i ret og vrang. ^^
Mystearica - Tak. ^^
Lille_Aki - Tak. Øjne købte jeg for lidt tiden siden. blev selv overrasket over hvor meget de lyser op på billederne. ^^
Miki - Ha, ha....Yikes smeltede lidt midt på bordet! Mine drenge sender dig håndkys. ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Adamski. (kid Delf Cherry) Fre Nov 20, 2009 9:20 am
Årh! Det er dejligt at se ham igen! Og hvor er han blevet sød med de horn! x'D
Jeg kan endelige godt lide det sidste billed, noget man ikke ser så tit.. (hvilket jeg lige skulle kommenter.. xDD )
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Adamski. (kid Delf Cherry) Søn Nov 22, 2009 8:17 am
zOMG, jeg elsker det sidste billede ^^ Det er alt for sødt Jeg elsker dukkefødder, de er så små, fine og perfekte <3 (menneskefødder er ikke altid lige smukke xD)