Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)
+3
Kirie
Maru
Willow
7 deltagere
Forfatter
Besked
Willow
Antal indlæg : 14 Age : 34 Geografisk sted : Danmark Registration date : 04/01/09
Emne: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Man Jul 20, 2009 11:23 am
Det er en evighed siden, jeg rent faktisk har postet noget billedværk og første gang på det nye resin. Og selvfølgelig er det så et slags meet-up og ikke noget, jeg har fundet på. Anyway, var til noget yugioh-marathon hygge med Maru-darling, Ari og min søster, som vi så forvandlede til dukke-workshop-hygge-tingeling. Her er i hvert fald nogen af de billeder, min lillesøster tog, fordi hun ikke selv har en abjd. Jeg poster dem i rodet orden, siden min photobucket ikke vil samarbejde og jeg er træt. Kunne vente med at poste dem, men presset... Presset fra dem tvinger mig til at gøre det en sen nattetime (Har ikke andet at lave) Jeg har prøvet at vælge dem, jeg synes er bedst... Om min smag så er den samme som jeres, kan man jo altid diskutere. Maru - D.O.C Leya, Miel Ari - kid delf Cherry, Hiikari Willow - Minifee shushu, Shushu (Fordi Willow bare ikke hang ved og jeg er super uoriginal) Enjoy! =D (Jeg ved ikke, om 27 billeder kvalificere sig til img heavy XD)
Sådan =D Det var meget hygsomt, ikke sandt? ^^
Sidst rettet af Willow Man Jul 20, 2009 11:18 pm, rettet 1 gang
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Man Jul 20, 2009 11:58 am
Yaaaay, det var så hyggeligt <3 Gode billeder, bortset fra at Miels wig sidder ret dumt på nogle af billederne D: Elsker de billeder hvor de sidder sammen alle 3 på bænken ^^
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Man Jul 20, 2009 8:36 pm
Det er godt nok lang tid siden jeg sidst har været med til et stille træf ;___; øv det må man prøve noget oftere, men det ser skide hyggeligt ud!
PuppetMaster
Antal indlæg : 7 Age : 32 Geografisk sted : danmark Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Man Jul 20, 2009 11:22 pm
Iiiiiihhh~ Det var mega hyggeligt! Og Hiikari skal nok få nogle Shorts snart! Og øjenbryn.. XD Det må vi gøre igen! TUSIND TAK FOR HJÆLPEN MARU<33
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Tirs Jul 21, 2009 2:01 am
Neej, hvor ser de ud til at hygge sig sammen... Dukkerne ser meget levende ud på rigtig mange af billederne, synes jeg.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Tirs Jul 21, 2009 8:52 pm
De gør sig rigtig godt sammen i al deres forskellighed! Gode billeder. Jeg synes virkelig man kan fornemme, at I har brugt tid på poseringer og har haft det sjovt med at finde på idéer til fotos. :-)
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Ons Jul 22, 2009 9:13 pm
Kanone billeder, i har virkelig hygget jer og gjort jer umage Elsker personligt de billeder hvor i har brugt kaninburet, ligner et kærligheds drama, noget ala Romeo og Julie Og så den onde der sidder på toppen og mæsker deres elendig hed i sig, mwuhahah x3 Ej, to the pictures! Dejligt valg af varierende poseringer og vinkler
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)