Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Tirs Jun 08, 2010 8:07 pm
Har ikke haft den store interesse for mine bjd for tiden, det er også derfor jeg ikke er særlig aktiv på RG. Men fik igår lyst til at tage lidt nye billeder af Adamski.
Der er ikke de store tanker bag billederne end at de gerne måtte have masser af farve for at skjule at han stadig mangler en faceup. ^^
Tak fordi du kiggede med. ^^
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Ons Jun 09, 2010 12:07 am
Han har bare sådan et dejligt udtryk. <3
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Ons Jun 09, 2010 12:18 am
Ja, han er mega dejlig og ser uendeligt blid ud <3 Skynd dig at få smidt en face-up på ham så vi kan få mere af ham *w*
Fuey
Antal indlæg : 33 Age : 27 Geografisk sted : Stor københavn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Ons Jun 09, 2010 1:05 am
Wauw. Ud fra, at han mangler en face-up, så er har han et fantastisk ansigts udtryk! :3
Guest Gæst
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Ons Jun 09, 2010 1:21 am
Jeg mener faktisk han har en, den er bare meget, hvad kalder man det... Afdæmpet, der var ordet!
Han er altså en dejlig lille en, elsker baggrunden du har på begge billeder, afdæmpet uden at tage for megen opmærksomhed. Post endelig flere billeder!
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Ons Jun 09, 2010 9:19 pm
Tusinde tak for jeres kommentar alle sammen. ^^
Havde overvejet at sende mine dukker ud af huset for at få lavet faceup - Men har besluttet at det må vente, fordi jeg er gravid og snart har termin. Så er meget i tvivl om jeg får tid eller har lyst til denne hobby bagefter. Det må tiden vise. ^^
Men det er nu synd for mine drenge, de mistede deres faceup påsken 09. Det er ved at være længe siden. ^^
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Tors Jun 10, 2010 2:25 am
Aw ja en lille baby tager meget af ens tid, det kender jeg fra min mor af. Hvis du er heldig kan du måske få en her i danmark til at gøre det inden? Håber de snart får en face-up >__< ellers rigtig nice baggrund!
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Tors Jun 10, 2010 5:23 am
Jeg synes nu, at han ser super sød ud uden face-up. Og det synes jeg er sjældent at man ser. Han har virkelig et nuttet udtryk. Og så er hans wig altå bare rigtig sød!
Animist
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Fre Jun 11, 2010 7:41 pm
Tusinde tak for jeres kommentar. ^^
Det er fristende at få sendt dem afsted for ny faceup. Det vil jeg lige overveje, vil helt klart fortryde at de ingen har hvis jeg køber ny kamera her til sommer. ^^
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Fre Jun 11, 2010 10:04 pm
Virkelig virkelig sød! Glæder mig til hvis der kommer mere ^^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Lør Jun 12, 2010 9:37 am
Adamski!!! <3 endelig er han tilbage! Hihi. Så udtryksfuld selv uden face up!
Winther
Antal indlæg : 3 Age : 35 Geografisk sted : Farum Registration date : 04/06/10
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Søn Jun 13, 2010 11:55 pm
Hvor er han hyggelig at se på. stort vildt hår og en blød uldsweater <3 lige hvad jeg kan li
Animist
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry) Man Jun 14, 2010 9:50 pm
Tusinde tak for jeres kommentar.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry)