Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Ons Jun 17, 2009 7:56 pm
Mika var lige så spændt på at se ham som jeg selv var så hun kom lige et smut forbi^^ så vi fik lige taget nogle billeder af ham ude i haven ^^
(c) Mika - For billederne i haven
Senere på aftenen sad jeg og poserede lidt med ham, og fik taget nogle billeder, so desværre nok også blev lidt blurry.. haha to grunde er ikke så god til at tage billeder endnu og så er mit kamera heller ikke det bedste ^^
Tak for kigget^^
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Ons Jun 17, 2009 9:51 pm
hvor er han da bare smuk ^3^ (nu længes får jeg endnu mere træng til at give min dreng en faceup :p) Selvom dine billeder er blevet blurre synes jeg de er gode kan godt lide det sidste billede af ham, han er bare dejlig
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Ons Jun 17, 2009 10:37 pm
Hvor er han flot! Se havde han været et menneske eller havde jeg været en dukke havde jeg nok friet til ham! X'D
Beatie
Antal indlæg : 39 Age : 39 Geografisk sted : Nyborg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Ons Jun 17, 2009 10:42 pm
Tillykke med din smukke dreng! Tænk at få en CP som sin første dukke. Hvor er du bare heldig! Og det er nogle rigtig dejlige billeder. Meget sommerlige. Jeg har et okay fint kamera, men uanset hvor godt det er, kan det være svært at tage blitzfri billeder indenfor uden at det bliver sløret. Så godt klaret!
Han virker allerede komplet. Skønt outfit, faceup og wig. Er han helt færdig, eller har du andre planer?
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Ons Jun 17, 2009 11:02 pm
Beatie skrev:
Tillykke med din smukke dreng! Tænk at få en CP som sin første dukke. Hvor er du bare heldig! Og det er nogle rigtig dejlige billeder. Meget sommerlige. Jeg har et okay fint kamera, men uanset hvor godt det er, kan det være svært at tage blitzfri billeder indenfor uden at det bliver sløret. Så godt klaret!
Han virker allerede komplet. Skønt outfit, faceup og wig. Er han helt færdig, eller har du andre planer?
Han er ikk helt færdig han en lille ide om han skal have sort halvlangt hår og masser lyserrødt tøj ahaa^^
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Tors Jun 18, 2009 12:20 am
Han er rigtig, rigtig flot Og det er også noget flot tøj, du har fået med til ham, synes jeg
Tillykke med ham! (igen )
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Tors Jun 18, 2009 12:35 am
Wow han er virkelig dejlig! (ÖqÖ) og sikke dejlige billeder! Ærgeligt at de indendørs blev en smule slørede, men man kan da stadig se hvor skøn han er ;3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Tors Jun 18, 2009 12:35 am
Hvor er han flot! Og hans wig er mega nice! x'3 Det er nogle rigtige dejlige billeder Mika fik taget!! Så kunne man også se ham rigtig x'3 Syns dog ikke at dine billeder blev så dårlige! Altså hvis man ser væk fra uskarpheden, er de faktisk meget gode!
Mit råd, og 3 gode grunde - Ta en masse billeder af ham! rigtig mange! Utrolig mange! Og de beste af billederne smider du så ind.. ^^ 1. gode grund; Du øver dig 2. gode grund; Du får en masse billeder af ham 3. gode grund; Du bliver gladere for ham! (måske tror du ikke den er mulig, men bare vent )
Tillykke igen forresten ^w^
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Tors Jun 18, 2009 1:28 am
Han er rigtig vidunderlig!!! God at se du allerede er godt i gang med at tage billede, og man må da sige det er nogen vildt gode billeder, hvis det er din første dukke (det mener jeg jeg læste- eller husker jeg galt?)
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Tors Jun 18, 2009 1:38 am
han er bare dejlig
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Tors Jun 18, 2009 2:07 am
uhh han er godt nok flot =D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Tors Jun 18, 2009 2:18 am
*liste ind, samle dukke op, løbe*
^tag det som et kompliment^
DARJLIIIIG<333 Elskelige billeder, ingen kritik.
Shiku
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder) Fre Jun 19, 2009 3:35 am
uh tark alle sammen er virkelig glad for alle de dejlige kommentare ^^ Wolter tak for det gpde råd^^ det vil jeg prøve
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Han first shoot[Delf Lu-Wen] (mange billeder)