Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Ons Feb 25, 2009 8:17 am
Jeg har været en tur i Jylland i weekenden, og havde tænkt mig at tage billeder af Lex'erne i sneen. Storyline var planlagt, drengene var i deres nye vintertøj og... Sneen smeltede. Ak.
Så vi tog på stranden istedet, meget inkognito (dvs. uden horn og vinger), og skød nogle hurtige billeder. :3 Beklager børnebogskommentarerne, de var ikke til at undgå.
Lille Lex finder en regnbue (se godt efter).
Lille Lex finder vandet (og jeg fandt min far i billedet senere! XD)
Lille Lex finder en stor sten:
Store Lex er cool og hænger ud på en sten.
Store Lex er meget cool på en sten.
Lille Lex kommer på besøg (og har intet ansigt. Dumme sol).
Store Lex finder et sted at hænge ud der er meget mere cool.
Men lille Lex finder ham nu alligevel.
Lille Lex er nu også sød. Og store Lex er cool.
~fin~
Charlie
Antal indlæg : 73 Age : 32 Geografisk sted : Vejle - Ølsted Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Ons Feb 25, 2009 8:34 am
Orh, love! Har i al hemlighed ventet på at se billeder af dem sammen (udover træf-billederne). Hver for sig er lille Lex totalt love, store Lex ditto. Men sammen? Dobbelt love! På træf-billederne fik miniLex mig til at tænke på, at sådan ville det være, hvis Lex fik en søn. Her er det mere sådan... storebror gider ikke babysitte lillebror-agtigt XD
Btw; hvis du vil gøre det endnu mere børnebogs-agtigt (synes faktisk børnebogsteksterne er super cool), så skal du dele ordene op XD "Lil-le Lex find-er en regn-bu-e (se godt ef-ter). Synes teksterne giver et lidt barnligt udtryk, og det barnlige udtryl passer godt til billedernes stil. Normalt plejer du jo ikke have noget problem med de rette vinkler, rette baggrunde, rette lys; det her er mere sådan "Næh, hvor er du fin på stenen! *klik*". Lidt ligesom feriebilleder, og det kan jeg - af en og anden grund - rigtig godt lide. Bare ærgeligt at solen stjæler deres ansigter, men sådan ser jeg også ud på feriebilleder, såeh XD
Kort opsurmering; jeg elsk-er Lex'er-ne :0 <3
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Ons Feb 25, 2009 10:03 pm
Nurh ^^ eijh, hvor er Mini-Lex cutie-cute i det tøj og hvor passer de godt sammen ^___^ dejlige drenge <3
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Tors Feb 26, 2009 5:43 am
Iiih er så vild med lækre Lex! Han ER cool!
Mini lex er super nuttet, og kan godt forstå dine kommentarer! De hører jo med ^^
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Tors Feb 26, 2009 7:38 pm
Omg.. Så.. KÆRT! Teksten er genial og det er billederne ogs' x3 Og de to er så dejlige! OwO
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Tors Feb 26, 2009 8:32 pm
Aaaawhhh, hvor er Lille Lex sød og nuttet! Og Store Lex er cool på sin sten, hi hi. De børnebogskommentare er vældig underholdene ...og hvor er Lille Lex' tøj sødt.
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Fre Feb 27, 2009 9:12 am
Hæ hæ. Fantastisk! Kønne billeder, man fornemmer vinterstemningen godt. Også interessant at se Lex og lille Ixl (som han hermed er blevet døbt i min verden) i samme shoot; det bliver næsten helt meta. Og så synes jeg billedkommentarerne er umådeligt morsomme (specielt 'Lille Lex har intet ansigt. Dumme sol') og egentlig ganske originale. Well done! I aprooof!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Søn Mar 01, 2009 8:53 pm
Så din far har samme tendens som min til at tage med dig på locations og så dukke op i baggrunden på billederne af og til, kan jeg forstå. XD Dejlige billeder! De to Lexer klæder naturen godt. Det er så fint, at de begge er klædt godt på - det giver den helt rigtige følelse af, at det er smadderkoldt, men at de lige skulle ud og nyde solen og omgivelserne alligevel. Lyset er rigtig fint (selvom der er lidt for meget af det i ansigterne på enkelte billeder, som du jo også selv kommenterer). Ah, de to er fantastiske som hhv. Lille og Store Lex. Gennemførte til mindste detalje. :-)
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)