Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Lex - Levende [Mod. Soom Beryl boy] Ons Maj 12, 2010 6:22 pm
*tørrer støv af photobucket*
Haruka_Kite, hendes fantastiske kamera og jeg var i sidste uge på tur for at udforske nye steder i København. Desværre viste turens egentlige mål at være blevet revet ned... (Til gengæld fandt vi andre spændende steder) Men er par bulldozeres hærgen skulle da ikke afholde os fra at tage billeder!
Yeah, Lex har ikke normalt pink hår, men jeg synes at han havde brug for et pift i alt det monochrome.
Cue billed-spam!
RIP Krimsvej 13
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: Lex - Levende [Mod. Soom Beryl boy] Ons Maj 12, 2010 6:44 pm
Whee.. ;3Virkelig flotte billeder..! Mmh..!
Elsker virkelig det hår..! O,o
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Lex - Levende [Mod. Soom Beryl boy] Ons Maj 12, 2010 8:11 pm
MMmmmmmmmmm Lexinamnam!!!! Det ser super godt ud, og du/I valgte det helt rette sted til billeder, me thinks. Grafitti'en passer muchos godt til, og man skulle næsten tro at den var lavet specifikt til dete photoshoot :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lex - Levende [Mod. Soom Beryl boy] Ons Maj 12, 2010 9:27 pm
ohoho den paryk er smuk ~~ og det er Lex selvfølgelig også xD Godt endelig at se noget til jer igen c:
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Lex - Levende [Mod. Soom Beryl boy] Ons Maj 12, 2010 11:38 pm
wow rigtig flotte billeder må jeg sige. Lex ser også rigtig god ud med den farve hår må jeg sige.
Dejlig klare og gode billede. Vinduerlige bagrund i fandt. det hele paser bare rigtig godt sammen.
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Hvor er det fedt at I kan finde steder hvor der ser sådan ud! (gid jeg kunne det, har ledt vildt længe.. >__>)
Jeg syns det er fantastisk at du ikke vælger at dine billeder skal være ens, altså at de kun står på en måde.. syns det er fedre når der er lidt liv i billeder, at 2 står op og 1 så ligger ned.. (hvorfor gør jeg aldrig det..?)
Ihvertfald super lækre billeder <3 og dukke!!!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Bare indrøm det. Du var ude tidligt om morgenen med spraydåser og en forhammer for at skabe den helt rigtige location! ;-P Spøg til side. Det er nogle super lækre billeder. Dybden og perspektivet i det første billede er fantastisk. Poseringerne er gode, og han er så dejlig gennemført.